Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, February 21, 2015

SIRI BERCAKAP DENGAN JIN, KEMAMPUAN MAT SABU YANG BARU INI TERSERLAH!!!


Kalau sebelum ini, jin dan bunian sekadar dikaitkan dengan Harun Din, Ismail Kamus dan Darul Syifa tetapi kini dengan bukti yang boleh dilihat, sebenarnya yang berkemampuan berkomunikasi dengan jin adalah Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS merangkap barua dan balaci utama Lim Guan Eng yang sedang diperkirakan untuk menjadi Presiden Pas dengan cara menggulingkan Hadi Awang.

Kejadian berlaku di tapak bangunan Markas PAS Seremban di Lot 1137 Mukim Ampangan-Jelebu, Ampangan, Seremban.

Upacara pameran bercakap dengan jin yang didemonstrasikan oleh Mat Sabu berjaya menarik minat dan perhatian seramai 60 orang.

Antara yang turut enggan melepaskan peluang menunjukkan skil bercakap dengan jin adalah Taufek Abdul Ghani, Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan; Norazman Mohamad, Ketua Pemuda PAS Negeri Sembilan; M.K Ibrahim Abd Rahman, YDP PAS Kawasan Seremban; Khairil Anwar  Mohd Wafa, YDP PAS Kawasan Rasah dan Khairi Zainuddin, Ketua Fewan Ulama Negeri Sembilan.



Dalam program bercakap dengan jin itu, sebanyak 7 khemah kosong telah didirikan dan 4 buah pembesar suara yang suaranya boleh didengar lebih 500 meter telah dipasang. Memandangkan ini adalah program bercakap dengan jin pihak penganjur berasakan dan mengandaikan permit dan kebenaran polis tidak diperlukan.

Menariknya dalam program yang sama, Mat Sabu telah melancarkan tabung derma atas nama Bangunan PAS Seremban menerusi jualan wakaf RM50 bagi sekaki persegi.


14 comments:

Anonymous said...

Untuk dpt 50 inggit sekaki persegi terpaksa jual agama lah.

Mamluk Qalawun said...

KAH kaH Kah.........Hebat nya cara Mat Sabu berceramah sampaikan makluk alam lain sama sama turut nak tumpang duduk dengar. TapI yang ruginya ialah derma tin milo tak dapat jin2 ni bagi sebab depa hanya guna matawang daun sireh sbg tukaran sah kegunaan depa. KAH kah Kah!

Anonymous said...

guna acct bank Islam doh.. baru Islamic huhu

Anonymous said...

Keadaan lagi menggerunkan daripada membaca novel Tamar jalis....hehe....hidup Islam...puihhhh

Anonymous said...

tabung yang bakal senasib dengan tabung balu memali....hidup pasma!!!!hidup ulamak!!!!...grrrrttrtrrttrrrrrkahaktuihhhhh

Anonymous said...

Takebeer.....eh betul ke?

Anonymous said...

Betul la tu!!!

Anonymous said...

Kalau buat novel seram pasti laris ni.!

Anonymous said...

Haaahaahaaaaaharamkah..
Mn dia dulu kata ribuan yg dtg beri ceramah Mat Sabun?. Rupanye terbukti jelas memang ribuan yg dtg makhlok x bleh nak mengundi.. :-D :-D :-D

Anonymous said...

Trend sekarang jadikan novel. Lepas tu jdkan skrip drama...mat sabu jd hero tua.

Anonymous said...

sejak dulu lagi..pemimpin pas memang seduit pun tak boleh dipercayai..tambah sekarang ni, langsung dah tak berguna..

Anonymous said...

Cakap Mat Sabu boleh dipercayai. Dia kata Anwar suka main bontot, siap-siap beri gelaran "Al Juburi" pulak tu. Semua hakim-hakim Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan telah mengesahkan bahawa apa yang dikatakan oleh Mat Sabu itu terbukti benar.Syabas Mat Sabu! Dah kena demam denggi tapi masih....Hidup Mat Sabu!

Anonymous said...

Bu**t mah sedap

Anonymous said...

Mat sabun.........minta derma nak beli sabun nak melancap gambar bontot slim guan eng

 
Blogger Templates