Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 10, 2015

BABI LEBIH PENTING DARI AIR BUAT RAKYAT SELANGOR DAN LEMBAH KELANG!!!



Keputusan terbaru yang dibuat oleh Azmin Ali, Menteri Besar Selangor, benar-benar menghairankan. Apatah lagi dengan meletakkan kepentingan pada yang bukan di tempatnya, Azmin Ali kelihatan seperti menari di atas lantai yang rongak.

Hanya kerana tidak faham terma-terma dan kegagalan melihat pajakan 45 tahun oleh Kerajaan Malaysia ke atas tanah yang terbabit dalam projek air Selangor, Azmin Ali memberitahu para penyokongnya, rundingan dengan Kerajaan Malaysia berhubung projek air itu dibatalkan dan tiada lagi rundingan akan dilakukan.

Setakat ini Kerajaan PKR Selangor tidak melakukan penambahbaikan untuk memastikan bekalan air terawat kepada rakyat Selangor kecuali membeli entiti air yang sepatutnya berharga RM280 juta menjadi RM2.8 Bilion!


Apa pun PROJEK LADANG BABI MODEN yang diusulkan oleh Pakatan Rakyat akan diteruskan.

Tahniahlah kepada rakyat Selangor yang mahu UBAH! dan INI KALILAH!!!

Belum pernah lagi mana-mana penduduk dunia dari mana-mana ketamadunan yang MINUM BABI kecuali di Selangor bagi mengubah kebiasaan iaitu MINUM AIR.

Hanya di Selangor!!!




19 comments:

Anonymous said...

Babi mmg penting di selangor. Dulu ia menjadi makanan ruji kaum dap. Demand dah tinggi sbb Kini melayu pencacai pun dah pandai. Sebab tu industry vavi mesti dimajukan.

Anonymous said...

Hilang hak tempat tinggal krn Datum Jelaih tidak pulak jadi keutamaan.

Asyik-asyik babi jugak yg dia pertahankan.

Anonymous said...

Air begitu penting bagi org islam...dr aspek kebersihan...kencing, berak hingga berwuduk... yg haram diutamakan....penyokongnya yg selama ni bertapa kat selangor tak menderita ke takde air... nak kencing je bersukat, ni kan pulak nak berak....istana mb bykkkkkkkk air???????

Anonymous said...

Org selangor yg bangang pilih PR akan terima akibatnya.....tak de air minum air kubang babi.....

Anonymous said...

Apalah yg boleh di harapkan dgn MB Selangor ni.. Tiup belon dalam tandas memang dia pandai.

Anonymous said...

orang2 Selangor cuba hampa kira dlm satu bulan berapa hari MB hampa kerja utk rakyat dan berapa hari utk PKR dan berpa hari plak utk diri dia sendiri / semua isu nak di politikan

Anonymous said...

babi pun babi lah... org2 pas mesti bertanggungjawab.
imi nama nya menteri besar b#%i.
klo anu jadi mb hari tu lagi lah.. mb Brothwr Amwar Bin Ibrahim

Anonymous said...

Babi bolih kasi ai ma.....itu babi kincing kasi keluar air ma.....

Anonymous said...

ahli umno dulu ada saham dgn syarikat babi ni.

Anonymous said...

Itulah...orang nak jadi MB dia pun nak jadi MB.

Aku tengok dia ni tak tentu arah, benda remeh temeh dia tunjuk HERO - pungut sampah, sembur nyamuk konon nak tunjuk perhatinnya dia pada rakyat tapi yang MUSTAHAK macam AIR dia perjudikan!1

Mana ada satu ketua menteri dalam dunia yang berani ambil risko sebegini.

Orang TOLOL macam mana pun tahu, liaht je betapa banyak kawasan perumahan kondominium di Lembah kelang dibina satu persatu. Air tak bertambah???

Ini kan mengundang BALA namanya?

Tulah jika kita kata bodoh marah. Patutnya kekallah jadi PEMBANGKANG, sebab itu je kepakaran MEMBANGKANG. BERGULING di JALAN RAYA, DEMONSTRASI.

Kerja untuk rakyat mana boleh?????

Anonymous said...

Org muda selangor yg tak sedar diri yg hidup dah senang. Masuk pulak pendatang dari kelantan yg berhijrah tggal d selangor yg kuat sokong pas hingga pas kuat d selangor. Org2 ni lah yg jadi penyebab org2 melayu d selangor berpecah belah. Org lama selangor masih tetap menyokong parti yg menjaga kepentingan bangsa melayu.

Anonymous said...

Tak hairan kerana memang apalah yang boleh diharapkan sangat daripada MB Longkang Aiskrim Jamban.

Anonymous said...

Ada perbezaan ke pemimpin Selangor dengan babi??????

Anonymous said...

melayu kat Selangor bolehlah diibaratkan menang sorak kampong tegadai. bukan rahsia lagi bencinya melayu pada umno bn. bila ditanya alasan kenapa nak tumbangkan umno bn alasannya mereka da lama memerintah. tapi tak pulak dipikirnya dari segi khidmat sapa yg lagi bagus. melayu mmg pendek akal. satu2nya bangsa yang sanggup jual maruah bangsa asal ego tak tercalar.

jentayu

Anonymous said...

Kebodohan puak ni memang tak masuk akal. Mereka ni hanya menang sebab ada satu puak hendak menggunakan puak bodoh ni untuk mencabar perlembagaan Malaysia.

Anonymous said...

Kami org luar dri snlgr tk laa rasa kesanya..tp yg akan trm nasib adalah org slngr.tp tk sngka laa jgk..hak rakyat untu mndpt kemudahan di politikan..krn apa..krn pulus tk msk kocek..psl projek ni mb dulu buat prjnjian..

Anonymous said...

orang melayu sokong pembangkang rasa mereka selalu betul dan benar dan mereka takkan merasa kesusahan pun. kalu mereka tak ada air UMNO dengan segera hantar air. kalu jalan rosak UMNO dengan segera repair. kalu kena banjir dengan segera hantar bantuan. Orang UMNO biarkan kerja diberi kepada anak orang PAS yang penuh ideology PAS . Penyokong UMNO yang tak dapat kerja dibiarkan merana tak peduli.Buat baik berpadapada la jangan macam beri tolong anjing tersepit.

Anonymous said...

Hairan sungguh kerana nampaknya semua marah sgt kat MB. Projek langat hanya kita dengar kebaikannya aje. Tapi keburukkannya tak didengar. Kita patut menghormati keputusan yg dibuat oleh MB. Beliau tentu ada alasan yg kukuh kenapa berbuat begitu.Beliau telah menimbangbaik buruknya sebelum membuat keputusan.d Beliau sebenarnya lebih bijak dari kita dan perkara ini akan teserlah tak lsma lagi. Pembatalan projek langat tentunya akan diganti dengan projek lain lebih baik.dan menguntungkan kjaan dan rakyat Selangir.Jangan hanya nak menyalahkan orang tapu cuba fikir yg positif ttg tindakan alternatif yg akan diambilnya nanti. Yang jjelas nampak skrg Selangor belum lagi menghadapi krisis air tahun ini. MB sendiri telah berjanji bahawa tiada cataun air berlaku di Selangor dalam musim panas ini. Akuilah bahawa pentadbiran PR di Selangor adalah jauh lebih baik daripada ketika BN perintah dahulu. Kita patut rasa malu kerana masih tak mshu berubah ke arah kebaikan dan percaya sgt ttg kemampuan BN/ Umno sahaja. Sebenarnya yg bodoh ialah mereka yg masih terus menyokong BN/Umno.

Anonymous said...

Jual vavii.. lgi untung DRI jual air utk rakyt selgr

 
Blogger Templates