Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 26, 2015

DAP BIJAK MENGATAKAN HUDUD LANGGAR PERLEMBAGAAN, MALAYSIAN MALAYSIA DAP TU TAK LANGGAR PERLEMBAGAAN?


Mengata orang, dia yang lebih.

Hudud kalaupun diluluskan, hanya dilaksanakan di Kelantan. Hanya dilaksanakan kepada umat Islam. Dan hukum hudud itu masih lagi di bawah kuasa Mahkamah Syariah tanpa sedikit pun melibatkan masyarakat bukan Islam.

Lim Kit Siang berkata pelaksanaan rang undang-undang kanun jenayah syariah hudud di Kelantan akan mencabul Perlembagaan Malaysia dan Perjanjian Malaysia 1963.

Macam ni, senang cerita... KEPALA BAPAK KAU LER APEK PUAKA!!!!

Dari tahun 1965 sampai sekarang, MALAYSIAN MALAYSIA yang diperjuangkan oleh DAP yang merupakan sinambungan daripada perjuangan Lee Kuan Yew-PAP tu, jadahnya apa?

Tak langgar Perlembagaan Malaysia dan Perjanjian Malaysian 1963?

Bukankah terang-terang MALAYSIAN MALAYSIA DAP itu mahu memansuhkan Artikel 152, Artikel 153, Artikel 10 membabitkan Islam, Artikel 11 membabitkan penyebaran agama lain kepada umat Islam, Artikel 3 pada menyatakan Agama Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan dan Artikel-Artikel lain yang berkaitan Melayu, Bahasa Melayu, Raja-Raja Melayu dan Agama Islam serta adat-istiadat Melayu?

Hudud melanggar perlembagaan atau Malaysian Malaysia sebenarnya yang lebih mendatangkan kemudaratan kepada Melayu-Bumiputera-Islam di negara ini? 


2 comments:

Anonymous said...

KALAU APEK NI MAMPUS AMAN MALAYSIA NI.

Anonymous said...

anak dia ganti....sama macam karpal....

 
Blogger Templates