Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 24, 2015

DAP SALAHKAN UMNO KERANA PAS BENTANG HUDUD, MCA PULAU PINANG PULAK BALUN DAP SEBAB DAP SUKA PUTAR BELIT!!!



Timbalan Pengerusi MCA Pulau Pinang Tan Teik Cheng berkata bahawa seawal 2013 Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng telah menandatangani perjanjian kerjasama dengan Presiden PAS Hadi Awang untuk "mengkhianati" masyarakat Cina. Kerajaan negeri Kelantan lulus rang undang-undang pindaan Hudud hari ini adalah perbuatan DAP diri sendiri!

Beliau berkata bahawa data telah menunjukkan DAP telah menandatangani perjanjian dengan PAS sebelum Pilihan Raya Umum 505 bermakna DAP sebulat suara dengan konsep memperjuangkan Negara Islam. Tetapi sekarang DAP membangkitkan bantahan kuat dengan hipokrit. Adakah DAP sedang memperbodohkan rakyat?

Tan Teik Cheng berkata bahawa facebook Hadi Awang juga menunjukkan perjanjian tersebut, untuk membuktikan bahawa DAP telah bersetuju untuk menubuhkan sebuah Negara teokratik. Tetapi tiada seorang pun daripada pemimpin-pemimpin DAP berani untuk berbalas.

Beliau mendedahkan bahawa pada tahun 2013 Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah menandatangani perjanjian itu mewakili pihak DAP. Hadi Awang pulamenandatangani bagi pihak PAS. Perjanjian ini adalah seperti Wu San Gui membawa tentera Qing ke China dalam sejarah China, mengkhianati negara dan rakyat sendiri. DAP dan semua pemimpin parti ini benar-benar merupakan orang-orang berdosa masyarakat Cina!

Tan Teik Cheng berkata, DAP telah mengelirukan masyarakat Cina, "jika anda tidak mencuri atau merompak, tidak perlu takut kepada Hudud." mangakibatkan kaum Cina menyokong PAS sepenuhnya dalam Pilihan Raya Umum 308 dan 505. Hari ini, PAS menegaskan untuk lulus Hudud melalui dewan perundangan negeri. Mengenai hal ini, DAP perlu memohonan maaf secara terbuka, dan menunjukkan pendirian mereka untuk bertanggungjawab.

Beliau berkata pemimpin DAP masih tidak tahu keseriusan isu ini dan juga cuba mengelirukan masyarakat Cina, dengan mendakwa bahawa MCA dan Gerakan tidak berani untuk menentang UMNO kerana menyokong Hudud. Tetapi DAP seolah-olah lupa bahawa PAS yang membentangkan rang undang-undang Hudud tetapi bukan parti komponen BN.

Beliau percaya bahawa kredit DAP telah muflis. Jika masih ada rasa malu sedikit dalam DAP, mereka hendaklah segera meminta maaf kepada masyarakat Cina. Kerana mereka tidak berupaya untuk mempertahankan hak-hak orang bukan Islam dalam masyarakat Cina.

Beliau menegaskan bahawa DAP mempunyai bilangan ahli parlimen PR yang paling banyak. DAP perlu menggunakan pengaruhannya untuk memperhentikan Hudud yang akan dilaksanakan atau membiarkan undang-undang ini digantung.


1 comment:

Anonymous said...

MELAYU ISLAM PAS YANG DENGAR,ADA 'BALLS' KA?

 
Blogger Templates