Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 21, 2015

DUA DEMONSTRASI LAWAK... SATU DEMONSTRASI LETAK JAWATAN IGP, SATU LAGI DEMONSTRASI MOGOK LAPAR 48 JAM!!!



Makin lama, makin lawak puak-puak yang kuat menyokong Anwar Ibrahim!

Hari ini sahaja, ada dua demonstrasi yang dilakukan oleh kumpulan penyokong Anwar Ibrahim. Satu didalangi oleh puak yang sememangnya kita tahu, mereka terdesak dan cuba mencari tempat dalam PKR. Manakala satu puak lagi didalangi oleh DAP yang cukup bermusuh dengan Ketua Polis Negara dan PDRM.

Pagi tadi, di hadapan Penjara Sungai Buloh atau lebih tepat lagi di seberang jalan, dengan menggunakan tempat menunggu bas bertentangan dengan pintu utama Penjara Sungai Buloh.

Tetapi jangan terkejut kerana MOGOK LAPAR yang dibuat oleh 10 orang pengikut tolol Anwar Ibrahim itu hanyalah untuk tempoh 48 jam sahaja... bukan mogok sampai mati. Lebih menarik lagi, mogok tersebut sekadar tak makan tetapi boleh minum air dan minum susu.

48 jam!


Macam orang tolol... retorik bukan main... tetapi mogok lapar cuma 48 jam dan mogok lapar itu sekadar tak makan tetapi boleh minum dan telan susu.... mogok lapar apa benda namanya tu?

Kalau setakat 48 jam punya mogok, lebih baik ler puak-puak PKR itu buat kerja yang lebih berfaedah untuk masyarakat India yang sentiasa menjadi anjing kurap dalam PKR sendiri!



Satu lagi demonstrasi yang dikesan didalangi puak-puak DAP berlaku di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Demonstrasi yang mendesak agar Ketua Polis Negara meletak jawatan kerana ramai pemimpin Pakatan Rakyat yang ditangkap kerana mengganggugugat masyarakat awam menerusi hasutan dan fitnah yang dibuat secara berleluasa.

Yang pastinya, mereka memang serba melawakkan. Walaupun sedar, demonstrasi mereka tidak mendapat sambutan dan hanya menjadi bahan jenaka, demi memuaskan hati para pemimpin mereka, sanggup mereka membiarkan diri untuk dijenakakan!!!


3 comments:

Anonymous said...

Jangan terkejut...entah2 susu tu pun susu penuh dengan PROTEIN SHAKE!! Atau susu yang puak2 pariah ni dah isi dengan cukup khasiat untuk "meal replacement".

Penganut anuar mestilah pandai menipu dan beretorik macam mahaguru diorang!

Anonymous said...

MAHARAJA PELIWAK

Anonymous said...

Hairan la... kenapalah PDRM tak tangkap jika tiada permit... memalukan negara saya Malaysia...

 
Blogger Templates