Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 7, 2015

HABISLAH NAJIB! MENJELANG SENJA NIH, NAJIB AKAN LETAK JAWATAN!!!



Kalau dengar sembang Rafizi Ramli terutama ketika dia berucap dalam konvesyen pagi tadi, tidak sampai senja, Najib Abdul Razak sudah turun dari jawatan Perdana Menteri dan Barisan Nasional kehilangan pegangan ke atas Putrajaya. 

Itu belum lagi dengan semangat yang ditunjukkan para pecacai mereka terutama sekali di media-media sosial selain ucapan penuh hasutan oleh Hew Kuan Yau, Ketua Publisiti DAP serta ceramah Tian Chua di Taman Datuk Senu semalam, semuanya menggambarkan Najib akan hilang jawatan. 



Begitu bersemangat mereka berkumpul di beberapa lokasi, khususnya di SOGO kerana itu adalah kawasan yang sinonim dengan Melayu. Tidak berani mereka berkumpul di Bukit Bintang mahupun Petaling Street, sekalipun Hew Kuan Yau menghasut dan berkempen agar para penyokong beramai-ramai keluar untuk berdemonstrasi.

Malah Hew Kuan Yau sendiri pun berdemonstrasi di hadapan Stesen LRT Masjid Jamek, bukannya di mana-mana tokong mahupun gereja Bukit Nanas kerana mahukan sokongan Melayu dengan membawa sejumlah kecil orang penyokong Cina. 

Kebanyakan sumber-sumber subversif PKR seperti Hishamuddin Rais dan Adam Adli turun untuk menyemarakkan demonstrasi bagi mewujudkan satu revolusi yang akan menumbangkan Najib Abdul Razak. 





Bagaimanapun, jumlah yang hadir, tidaklah seramai mana walaupun Rafizi Ramli mahukan demonstrasi besar-besaran yang dapat menumbangkan Najib dan Barisan Nasional. Sebaliknya jumlah yang hadir, sekadar menyekat kelancaran lalu lintas terutama sekali di persimpangan Jalan Dang Wangi-Tunku Abdul Rahman. Begitu juga di Jalan Tun Perak yang sudah sedia sesak dengan orang ramai menggunakan perkhidmatan kedua-dua LRT.



Tanpa penyertaan PAS, demonstrasi anjuran PKR hanyalah sebuah perhimpunan budak-budak sekolah di padang. Tidak lebih dari itu. Bezanya, kalau budak-budak sekolah, mereka berhimpun untuk belajar, PKR pula menghimpunkan manusia menjadi beruk untuk mengganggu kelancaran aktiviti perekonomian dan perniagaan orang lain!!!

Maka terjawablah, mengapa demonstrasi mereka, mesti mencari tempat-tempat tumpuan orang Melayu, dan mereka sama sekali menolak untuk berhimpun di tempat tertutup terutama sekali di stadium kerana jumlah kehadiran itulah yang membuatkan Rafizi Ramli menjadi sangat takut dan malu!!!


16 comments:

Anonymous said...

Berapa sen beruk2 upahan baju hitam dapat collection hari ini ?

ada upah duit poket x ?

yang perempuan pegang banner jaga punggung tu , rasa punggung dia selamat ke selepas beberapa jam berdiri bercampur gaul dengan lelaki bukan muhrim di depan sogo ?

SONTOT TETAP SONTOT ! #KITA SONTOT

Anonymous said...

DULU KARPAL SINGH MUNCUL BERUCAP DLM TUNJUK PERASAAN DEPAN TOL SG BESI KENA TAHAN ISA.
BARUA2 NI TIAP2 MINGGU MENGANJURKAN DEMONSTRASI.
KAMI RAKYAT YG SUSAH. ANGGOTA POLIS PUN SUSAH KENA BERTUGAS HUJUNG MINGGU.
BUKAN YG MANSUHKAN ISA YG SUSAH.
ELOK MANSUHKAN JE SEMUA UNDANG2. HIDUP IKUT HUKUM RIMBA. SIAPA KUAT DIA DAPAT. PUAS HATI.

Anonymous said...

YG DEPAN ATAU YG BELAKANG MASIH DARA TU ?

Mamluk Qalawun said...

Buang masa buang karan.

Anonymous said...

Assalamualaikum semua... kenapa lah bangsa melayu nie mudah diperkudakan oleh anasir-anasir yang mahu memporakperandakan keamanan negara... inilah hasilnya bila ada otak tapi letak di punggong... Adam Adli tu bodoh... belajar pun tak habis... tapi ramai yg ikut membabi buta.... melayu oh melayu ...

Anonymous said...

Ambiga pakai baju bertulis kembalikan negaraku........ Dia tau ke makna tulisan tu......?

Anonymous said...

Bagaimana pulak kezaliman terhadap mangsa2 yg kena liwat? Apakah mereka harus dibiarkan tanpa apa2 pembelaan? Sedangkan kes liwat bertahun tahun lamanya dilewat lewatkan dgn alasan 1001 malam, nak di heret mangsa dgn hukom kena sebatan 80kali itu bukan kezaliman ke? Seolah olah sperti Yahudi Zionist mezalimi rakyat Palestina, di seksa, dsekat kebebasan, dsekat punca mencari rezeki, makanan dan minuman, dibom dan dibunoh dan dipukol, dan Yahudi Zionist pulak ngaku mereka yg jadi mangsa konon, mengatakan demi hak asasi, demi keselamatan Yahudi Zionist. Itulah Yahudi Zionist bapak kezaliman Dan Nuar Bapak Peliwat Bacul yg zalim.
Harap Nyonya Kipas Plastik dan Norul Papa ku Gay dan adik beradik, harap selidik dan mengerti apa itu air mani? Boleh air mani Papa Gay kamu dperah macam perah air basah? Yg berada dalm juborSaiful 4cm adalah air mani . Cuba pake lah otak kepala yg berjambul, bagaimana air mani Papa Gay Kamu berada dalam 4cm dalam jubor Saiful? Kalau tak Papa Gay Kamu dalam kesyiokkan menembak berdas das dalam jubor Saiful. That is fact and not a conspiracy? Use your blain mahh.

Anonymous said...

selama ni dia duk Kat negara mane agaknye ye.

Anonymous said...

Langau hijau..

Anonymous said...

Najib tk perlu letak jwtn..bg sy ia amat memalukan krajaan..pd pendapat sy...bubar dewan buat pru semula...baru blh sama2 kita lihat..rakyat nk tolak siapa

Anonymous said...

Adam adli budak cautut tu jugak jd idola pencacai ....adusss. cuba sesekali kasi urine test sikit

Anonymous said...

Org kalah akan buat apa saja. Buat PRU tiap2 bln pun dia sanggup. Kalu dahagakan kuasa sekalipun jgn lh mencarut x tentu pssal. Kalu menang sekalipun x kan LIM KIT SIANG N GUAN ENG nakkan jawatan no 2 atau apa2 yg bukan no. 1. Ingat2 lah wahai org melayu, bukan kita nak hasut tapi fikir2kan guna otak bukan lutut.....Ambiga dah kata negara dia

Anonymous said...

ambiga kimak ni minta balik negara india.,tempat asal kulit hitam dia

princess jiji said...

Mmg bodoh melayu2 pkr ni..jd balaci pemimpin yg konon maksum..ko pergilah buat kt Petaling street n bukit bintang kalau berani weiiiiii

Anonymous said...

ambagia cheebye

68 U said...

Jom singgah blog chedet...terbaeekkkk....sapa agknya yg mastermind bunuh altantuya tu ye..hmmmm

 
Blogger Templates