Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, March 13, 2015

HEW KUAN YAU CARI FASAL HINA POLIS TIDUR, TAPI BUAT BODOH LIM GUAN ENG TIDUR SAMPAI TERNGANGA!!!



Hew Kuan Yau, Ketua Publisiti DAP Kebangsaan mengambil kesempatan untuk memburuk-burukkan penjawat awam, khususnya warga polis dengan menyiarkan sekeping gambar yang menunjukkan bagaimana seorang pegawai polis tertidur di atas kerusi.

Hew Kuan Yau cukup terkenal dengan perangai hodohnya melabelkan kakitangan awam khususnya PDRM sebagai ANJING BN dans seringkali mencarut-carut serta memaki hamun para pemimpin Barisan Nasional, khususnya Perdana Menteri dan isteri Perdana Menteri.

Satu kenyataan telah dibuat oleh Ketua Polis Negara berhubung gambar dua orang anggota polis yang tertidur sewaktu bertugas. Malah dalam kenyataan Ketua Polis Negara menyatakan, tindakan tatatertib telah diambil ke atas anggota-anggota polis tersebut dengan ditukarkan serta-merta ke tempat lain.


Bukan main lagi menyibuk si kepala penyebar fahaman subversif ini untuk memperlekehkan penjawat-penjawat awam. Konon-kononnya para penjawat awam tersebut makan gaji buta dari hasil cukai rakyat.

Bagaimana pula dengan Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Rakyat yang MENTEKEDAGHAH GAJI DAN ELAUN SERTA PELBAGAI KEISTIMEWAAN BUTA yang lain hasil daripada percukaian ke atas rakyat, yang tertidur ketika menjalankan tugas mereka di Dewan Rakyat?

Kenapa agaknya Hew Kuan Yau tak berani langsung memaparkan gambar-gambar Ahli Parlimen dan wakil rakyat Pakatan yang membuta ketika Sidang Dewan?

Tak berani? Takut kena marah dengan Lim Guan Eng?

Kalau dah dasar penganut fahaman subversif!!!





4 comments:

Anonymous said...

Kepala hotalk betull.. kenapa tak tanya berapa lama dah pegawai tu berjaga... Polis ni kadang kadang kerja non stop ., tak tidur... ingat tak penat ke..

Anonymous said...

Bodoh piang BARUA DAPigs ni....

Mari kita ramai2 hentam barua ni..

Anonymous said...

Dasar DAP memang gitu... salah org dia nampak dan perbesarkan... salah sendiri tak nampak... komunis ... elok hantar balik ke Tongsan je..

anakmalaysia said...

Ni dapigs gila babi ni selalu makan taik babi kerja dorang...tulah penyakit sampai ke otak sudah jadi babi!!

 
Blogger Templates