Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 10, 2015

'ILHAN RINDU ABAH, APA SALAH ABAH'.. TRICK BARU NAK LEPASKAN DIRI!!!



Selepas Anwar Ibrahim menggunakan cucunya untuk meraih simpati dan sokongan ke atas dirinya kerana dijatuhi hukuman penjara 5 tahun di Sungai Buloh, kini giliran Nik Nazmi, Ketua AMK pula menggunakan kaedah yang sama.

Sekeping gambarnya berpakaian reman lokap, sedang tersiar dan viral di Facebook. Malah turut mendapat komen daripada Ngeh Koo Ham yang hari ini telah membotakkan kepalanya di pekarangan Parlimen sebagai simbol solidariti kepada Anwar Ibrahim.

Upacara membotakkan kepala merupakan satu simbol baru DAP untuk memenangi sesuatu isu dan meraih simpati sepertimana yang dilakukan oleh Lim Guan Eng ke atas isterinya, Betty Chew yang kemudian disusuli dengan cucuran air mata menjelang PRU-13 yang kemudian menyaksikan kemenangan DAP di Pulau Pinang.


Ngeh Koo Ham cuba menimbulkan persepsi yang PDRM telah menyalahgunakan kuasa dengan melayan Nik Nazmi yang digambarkan sebagai tidak bersalah dengan cara yang amat melampau.

Nik Nazmi ditahan kerana mengetuai demonstrasi haram pada 7 Mac di beberapa lokasi terutama sekali di hadapan SOGO, Jalan Tunku Abdul Rahman, meskipun amaran telah diberikan oleh pihak berkuasa.



9 comments:

man ali said...

Abah, jangan nakal sangat. Jgn jadi PAPA JAHAT. Negara kita ada undang2. Takan abah tak belajar dulu 5 prinsip perlembagaan.?

Anonymous said...

Ni lah peluang si baruah ni untuk merasa lubang dia kena tala...maklum la...tunggu Al Juburi dah berapa lama tapi tak dapat merasa batang bengkok sebab Al Juburi ada taste.

Dalam lock-up bolehlah berasa batang banduan2 desperate.

Anonymous said...

Hantar budak ni kat pulau nusakambangan

Anonymous said...

Kalau sayang anak bini tak payah lah buat onar sana sini. Bakar lilin lah botak kepala lah demondtrasi lah. Arak gambar sana sini. Ingat pemimpin pakatan haram jadah tu kebal dari undang2.
Bila polis ambil tindakan salahkan polis. Salah sendiri tanggong lah. Yg dia menyusahkan orang ramai tu ingat orang suka ? Meluat !
tak pakai kasut bukan satu kesalahan pun.
Bagi tau anak dia tu. Bapak kurang ajar. Sokong peliwat dlm penjara. Bapak yg hensom nak menyusul.

Bingai @ Bangang said...

Takpe, abah. Nanti saya datang selamatkan, abah. Tunggulah bila superboy DATANGGGGGG!!!!!

Artis - Tak Apalah Farid. Bukan kau sorang jer. hehehe

Anonymous said...

Hehehe padan muka... dah buat salah... jawap la... apa pulak reman 3 hari.... mintak maksimum 7 hari....dah buat perhimpunan haram.... kalau boleh si ngeh cina bukit tu pun masukkan sekali..

Anonymous said...

Ooopps...
6.09
5 prinsip Rukun Negara kut??

Anonymous said...

Depa dah dapat hidu kelemahan undang kita dan kita yang lembut.

Anonymous said...

abah tak salah. abah cuma sengal je. Yg salah ketum nak, sbb tertinggal kesan semasa meliwat.

 
Blogger Templates