Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, March 23, 2015

JAWAPAN NAJIB TERHADAP HUDUD... UMNO DAN KERAJAAN TIDAK TOLAK HUDUD!!!



Lim Kit Siang, DAP dan PKR sedang cuba memerangkap UMNO dan para pemimpin UMNO dalam isu hudud sepertimana mereka pernah memerangkap menerusi isu, 'Malaysian First' atau 'Melayu First'.

Beberapa pemimpin Melayu-UMNO yang diketahui mempunyai pandangan yang amat liberal termasuklah tidak mampu memperjuangkan kepentingan Melayu tetapi mempergunakan Melayu untuk kedudukan mereka di dalam UMNO dan memegang jawatan penting termasuklah menjadi Pengerusi GLC tertentu, sudah pun memberikan reaksi yang cukup menggembirakan Pakatan Rakyat.

Berikut adalah jawapan Najib Abdul Razak sekaligus membayangkan DAP dan PKR tidak akan senang hati selain sentiasa keluh kesah kerana UMNO dari zaman Mahathir lagi, tidak pernah menolak atau menentang hudud, sebaliknya memilih untuk menangguhkan perlaksanaannya bagi memastikan umat Islam telah bersedia terlebih dahulu dari segala segi.

Hukum hudud diturunkan oleh Allah Taala ketika umat Islam pada zaman Rasulullah s.a.w sudah mantap kedudukan dari segala segi, termasuklah pemantapan akidah.

Sekarang ini, terdapat ramai yang tidak faham dengan hudud dan qisas sehinggakan ada yang beranggapan bahawa hudud hanya untuk Islam. Sehinggakan ada yang beranggapan hudud dapat membebaskan kejahatan dan jinayat seseorang kerana tiada saksi mata sepertimana yang mereka duk laung-laungkan dalam kempen bebaskan Anwar Ibrahim dan menghalalkan perbuatan liwat yang telah dibuktikan oleh mahkamah sekular.

Jawapan yang diberikan oleh Najib Abdul Razak, pastinya akn membuatkan DAP dan PKR tidak senang duduk. Apatah lagi jikalau PAS sangat berminat dengan 'USAHASAMA' dengan UMNO!!!


3 comments:

Anonymous said...

INI KALILAH!
Apa nak dikata lagi wahai pasmasam n barua2

Anonymous said...

BN baru memerintah setahun dua kat malaya/malaysia ni.. bagi la masa 50 tahun dulu sekurang2nya untuk didik rakyat, baru la boleh laksana hudud.. btol dok?? wakakakaa

Unknown said...

Pas jadi barua DAP takut bentang hudud islam

bodoh piang selamanya

 
Blogger Templates