Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 24, 2015

NIZAR JAMALUDDIN MASIH LAGI BERANGAN-ANGAN NAK JADI MENTERI BESAR PERAK DAN AKUR DENGAN KEHENDAK NGEH-NGA!!!



Tahun 2008 sehingga Februari 2009 mencatatkan sejarah paling menarik di Perak apabila seorang anak Melayu yang datang dari parti PAS, yang ceramahnya begitu hebat dengan unsur-unsur agama, tetapi apabila dilantik sebagai Menteri Besar Perak, dia hanyalah seorang barua yang seronok menjadi boneka melakukan pelbagai kerja untuk DAP atau lebih tepat lagi Nga Kor Ming dan Ngeh Kor Ham. Tidak ada sebarang usahanya sepanjang 11 bulan sebagai Menteri Besar Perak, Nizar Jamaluddin bertindak untuk kebaikan PAS, sebaliknya Nizar hanya memilih untuk memberikan pelbagai kelebihan dan keistimewaan kepada Nga-Ngeh dan DAP sehinggakan status tanah pajakan pun dijadikannya 999 tahun semata-mata kerana kehendak DAP.

Puak-puak PKR dan DAP sekarang ini cuba menjadikan UMNO sebagai kambing hitam mereka dalam isu hudud. UMNO dituduh sebagai pengatur politik hudud yang dibentangkan oleh PAS Kelantan dan kemudian disokong sebulat suara oleh DUN Kelantan, termasuklah dari kalangan UMNO dan wakil tunggal PKR.

DAP menerusi Lim Guan Eng menuduh UMNO telah berjaya memperdayakan Abdul Hadi Awang sehingga mengikut kehendak UMNO dan kemudian melemahkan Pakatan Rakyat.

UMNO yang dahulunya dituduh sebagai taghut, penentang al Quran, penentang Islam dan hukum hudud, kini dituduh sebagai dalang sebenar pembentangan hukum hudud di DUN Kelantan dan RUU di Parlimen. UMNO yang dahulunya ditentang, ditohmah, difitnah dan dikeji kerana menyatakan hudud masih belum boleh dilaksanakan selagi umat Islam di negara ini belum bersedia dari segi mental, ilmu, kesedaran, kemantapan akidah mahupun kekuatan ekonomi, sekarang ini dikatakan sebagai penyokong hudud dan dalang kepada keputusan PAS?

Keputusan yang dibuat oleh Nizar Jamaluddin, menunjukkan PAS sedang diambang kepupusan kesan daripada tahaluf siyasi dengan DAP. Hakikat yang selama ini ditolak oleh PAS sendiri, sedang terbentang di hadapan mata. Walaupun pada masa yang sama, mereka masih cuba menafikan peranan yang dimainkan oleh DAP dan kemusnahan dari dalam menerusi agen-agen DAP yang menyamar sebagai pemimpin PAS.

Apa lagi yang mereka boleh katakan apabila Nizar Jamaluddin secara terbuka menyatakan, kalau Pakatan Rakyat memerintah Perak kembali, undang-undang hudud tidak akan dilaksanakan di Perak?

Adakah itu juga kerja UMNO? Adakah Nizar Jamaluddin, Ngeh Kor Ham dan Nga Kor Ming dibayar oleh UMNO untuk mengeluarkan kenyataan tersebut?

Ahli-ahli PAS yang selama ini begitu taksub dengan DAP dan enggan menerima hakikat sebenar, sepatutnya sudah membuka mata dan menyedarkan diri mereka sendiri daripada lamunan dan mimpi-mimpi indah yang diberikan oleh DAP selama ini.

PAS tidak berguna barang seduit pun, melainkan untuk kemudahan DAP!!!

Tak sedar-sedar jugak lagi? UMNO juga yang dipersalahkan?


7 comments:

Anonymous said...

Hang tau tak kenapa tiada yang bersimpati dengan saifool? Kecuali yang ada kepentingan???
Sebab dia menyapu KY jelly yang dibawa olehnya ke juburnya dan membiarkan majikannya melanyak jubur sepuas-puasnya..hasilnya sperma terpancut 4cm kedalam lubang juburnya
sebab dia boleh masuk TV untuk bersumpah..tidak cukup dengan lapuran polis yang dibuatnya..bukankah ini layanan khas yang amat istimewa?
Sebab sumpahnya diulang-ulang dalam radio dan TV seolah2 satu musibah besar telah melanda Malaysia?
Sebab dia masih boleh berjalan seperti biasa, tersenyum lebar menjamu teh kepada pelawat di rumah majikannya selepas juburnya dikatakan telah ditala oleh majikannya!
Sebab dia yang mengaku alim dan tak pernah tinggal solat dapat menyimpan sperma majikannya didalam jubur yang telah ditala selama 3 hari tanpa mandi junub dan solat jumaat..
Sebab dia boleh mendapat liputan meluas mengerjakan umrah dan bersumpah setelah duburnya ditusuk majikan..
Sebab dia boleh berjumpa PM (dulu DPM) untuk menbincangkan biasiswa setelah juburnya dilanyak oleh majikannya!
Sebab dia boleh masuk masjid suka hati, panggil imam suka hati dia, untuk bersumpah sampah sehingga Imam Ramlan Porigi yang bercakap akan kisah sumpah tersebut dipindahkan dan akhirnya dipecat dari Masjid Wilayah!
sebab dialah upacara sumpah kembali popular dikalangan orang melayu (bukan Islam)!
Sebab dialah 1Malaysia dihidangkan cerita sodomee walaupun sodomee berlaku bukan dengan keizinannya dia (ehem...tapi boleh pulak sapu KY kat juburnya dan tonggeng untuk memuaskan nafsu majikannya!)
Sebab dia ialah consensual partner dengan majikannya yang telah menibainya tapi dia boleh pulak bebas dari tuduhan
Sebab negara selama 7 tahun telah membuktikan ianya sangat serius terhadap sodomi, tapi pergi mampus terhadap ekonomi..

Anonymous said...

Pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-BANGANG/BONGKAK/PENAKUT, si PEMBODEK PENGGANAS Anti-ISLAM/Melayu - dah dirosakkan minda, hati dan akhlak mereka oleh pemikiran/budaya Barat-Zionis; apalagi bila ramai BERKAHWIN dgn. ejen-ejen PENYAMAQ Barat-Zionis dan KULI-KULI depa dari DAPBANGKAI-PKRSODOM, dlm. pelbagai RUPA; terutamanya menggunakan UMPAN wanita cantik/lelaki tampan yg. tidak lansung mencintai ISLAM/umatnya!

Maka jenerasi muda akan datang, dari baka-LIBERAL-paling BAHAYA ini ini akan terus MEROSAKkan NEGARA ISLAM ini!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ko ni cite mcm hebat, tapi aku tau ko bkn hakim mahkamah. Persetan dgn ko.

Anonymous said...

Siapa majikan yg menibainya tu

Anonymous said...

Eh, takde sapa nak komen pasal nizar ni ke? Kesian dia, adakah sbb dia dah tak mau melambai lg

Anonymous said...

Real le cerita ko.patutnya dua dua kna hukum rejam sampai mati.tapi si bapa liwat tu aku nk hempuk pala dia demgan batu sampai pecah.sbb pertama dia dh berkahwi. kedua sbb dia tu pemimpin.

Anonymous said...

Kenapa pulak saiful kna mndi wajib..dia yg kna tala jubo..syarat mndi wajib ni ialah keluarnya mani dgn sengaja mahupun tidak..lepas jubur dia kna tala tetap sah solat dia ..anwar la yg wajib mndi oi..tu la..otak hang pon kna liwat apa..

 
Blogger Templates