Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 21, 2015

PATUTLAH DIA MEMPERSENDAKAN HUDUD PAS KELANTAN.... DIA, BAPA DIA DAN MAK DIA ADALAH PENYOKONG DAP TEGAR!!!



Secara tiba-tiba nama Aishah Tajuddin menjadi popular dan wajahnya dihafal oleh setiap orang yang beragama Islam dan terkesan dengan 'LAKONAN GANTIANNYA' dalam klip video yang dipopularkan oleh Radio BFM tetapi kemudian ditarik balik.

Semuanya gara-gara dia mengutuk hudud PAS Kelantan yang menurutnya, 'nasi lemak tak ada tak apa, asalkan ada hudud.'

Kita imbas semula sedikit peristiwa pada tahun 2012:


Sepasang suami isteri yang memiliki latar belakang akademik tinggi mengambil keputusan menyertai DAP bagi membuktikan parti berkenaan adalah untuk semua rakyat Malaysia.

Prof Dr Mohamad Tajuddin Mohamad Rasdi bersama isterinya, Norhayati Yusof memilih parti itu untuk menjelaskan bahawa DAP bukanlah untuk bukan Melayu sahaja.

Mohamad Tajuddin berkata, serangan segelintir pihak terhadap DAP kononnya parti itu anti-Melayu dan anti-Islam mahu ditanganinya secara ilmiah.

“Saya tidak terlalu minat bidang politik dan orang parti. Cuma saya agak kurang senang terhadap serangan segelintir pihak kepada rakan-rakan bukan Melayu khususnya dalam DAP bahawa mereka anti-Melayu dan anti-Islam.

“Sebagai seorang ahli akademik, saya mahu perkara ini diperbetulkan dan saya mahu menjadi ‘jambatan’ antara orang Melayu dan bukan Melayu seterusnya mengajak bersama menyertai DAP,” katanya kepada pemberita pada sidang akhbar selepas Majlis Perasmian Bilik Gerakan DAP Dewan Undangan Negeri (Dun) Stulang di Taman Maju Jaya, di sini, semalam.

Hadir sama, Setiausaha Publisiti DAP merangkap Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua; Pengerusi DAP Johor merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Skudai, Dr Boo Cheng Hau dan Ahli Parlimen Bukit Bendera, Liew Chin Tong.

Tajuddin berkata, penyertaan dalam DAP sebagai ahli biasa membuktikannya percaya kepada kepimpinan Pakatan Rakyat (PR) termasuklah parti komponen lain iaitu Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Saya juga hormat satu atau dua pemimpin Barisan Nasional (BN) kerana mereka orang yang bertanggungjawab.

“Akan tetapi, saya memilih untuk menyertai DAP. Tambahan pula, saya kenal dengan rapat Dr Boo selama beberapa tahun malah percaya dengan kepimpinan beliau,” katanya.

Sementara itu, Norhayati yang merupakan bekas guru berkata, penyertaan dalam DAP dengan mengikut jejak suami merupakan percubaan baru dalam kehidupannya.

“Sebab saya masuk DAP adalah kerana saya mahu memberitahu kepada rakyat bahawa DAP bukanlah parti untuk bangsa Cina dan India sahaja, sebaliknya untuk semua.

“Ini kerana kebanyakan masyarakat mempunyai persepsi DAP adalah untuk bukan Melayu sahaja. Oleh itu, menerusi penyertaan ini, saya mahu rakyat Malaysia buka hati dan minda untuk menerima DAP,” katanya.


Aishah Tajuddin adalah anak pasangan suami isteri yang cuba membuktikan DAP baik untuk Islam dan Melayu. Aishah Tajuddin juga adalah perkakas Radio BFM yang sebelum ini cukup giat dan cukup cekap melakukan penghinaan ke atas apa-apa sahaja yang menentang Liberalisme dan LGBT. 

Dan pendalangan DAP dalam isu ini boleh dilihat dengan mudah menerusi kenyataan Lim Kit Siang yang begitu pantas menyalahkan pihak polis atas ugutan bunuh yang diterima oleh Aishah. (BACA DI SINI) Sekaligus peranan yang dimainkan oleh Aishah Tajuddin telah 'LULUS' apabila umat Islam digambarkan sebagai umat yang dahagakan darah dan kematian serta keganasan menerusi ugutan bunuh dan rogol, sebagaimana kejayaan Zionis berjaya menggambarkan keburukan Islam menerusi kumpulan tajaan mereka Islamic State (IS) dan kumpulan-kumpulan bughah yang mengatasnama Islam serta jihad.

Maka tidak hairan jugalah segala agen Liberal dan LGBT mula menunjukkan taring dan melakukan cabaran secara terbuka.




18 comments:

Anonymous said...

Bila nk belajar sambung jadi professor mintsk bsntusn kerajaan bila dah dapat professor dan msksn gaji di dlm instiusi kersjaan hina balik kersjaan....klu rasa tahap prndidiksn profesdor dah hrbat keluar dan cari makan bukan dengan kerajaan....professor bodo....professor dlm bidang ape tu....kejuruteraan...atau profssor sejarah tulin jer..?

Anonymous said...

Sapa plak jantan nih...dapat kat bang non trus sondol..jdi professor minta bantuan kjaan...dah jadi peofessor kerja dng kjaan balik....elok brambus dri kjaan cari makan sendiri...tak payah hina bangsa dan ugama sendiri....

Anonymous said...

Murtad kronik

ramlan aziz said...

Now...sper kapir nih...?

Anonymous said...

Muka ni tak lama ni..ada la yg sembah asid nanti..lepas tu kita tenguk berapa lama biawak hidup ni akan ditanggung DAP.

Anonymous said...

anak beranak tajuddina adalah anjing2 dap!

Keluarga ni patut tinggal bersebelahan ladang BABI yang terbesar dan termodern di Asia...sebab sayang sangat DAPIGS kan? PErgi la tinggal kat ladang babi yang disyorkan oleh DAPIGS!

Anonymous said...

MELAYU DAH INGATKAN TENTANG BAHAYA ILMU SETENGAH TIANG NI. MENGAKU BUKAN AHLI POLITIK NAK PERBETULKAN TANGAPAN TENTANG POLITIK MACAMANA. BACA DULU PERLEMBAGAAN DAP ITU. BUKAN MENGUKUR DARI SIKAP AHLI DAP.
NAK TANYA PROF. MALAYSIAN MALAYSIA DLM PERLEMBAGAAN DAP TU DAH MANSUH KE ?

Anonymous said...

AKU BUDAK KINDERGARTEN PUN TAHU MATLAMAT SEBENAR DAP.
MEMALUKAN...
DAP FOR ALL........ HMMMPH SHIT. GO BACK TO LERAN A B C

Anonymous said...

That all above it's Islam BAKA. Talks not about of the end result.

Anonymous said...

HIDUNG minah ni sekembang dosanya...WTF, its UGLY FACE and si HIDUNG KEMBANG

Anonymous said...

Mamak yg bawah ni sekali nampak.macam lembu lah.... Muka hidung seiras lembu. Sumpah tau... Tak caya tanya ia.. Namanya menateng lembu... Booooohhhhhh.....

Anonymous said...

Professor ini adalah pengikut tegar al-juburi, seperti mana ramai dalam kalangan pensyarah dan professor lain, terutamanya yang lulusan luar negara.
Mereka kemudian menyusup masuk ke dalam parti-parti politik, terutamanya PAS, PKR dan kini DAP pula. Ada juga yang masuk UMNO.
Ini sebahagian daripada grand pln al-juburi.

Anonymous said...

Contoh terbaik ahli akademik yg perasan pandai serba serbi tapi BANGANG tahap pencacai najis khinzir

Anonymous said...

Siap cabar, "gua tunggu" tu. Phhh, muka pondan kengkang ada hati tunjuk kuat

Anonymous said...

Buruk kelakuannya...seburuk mukanya

Anonymous said...

Kenapa tak nak sedarkan anak anak MELAYU untuk sokong parti ISLAM , Senang masuk syurga ,kenapa sokong parti kafir yg suka cakap berbelit belit dan tak takut DOSA

Anonymous said...

Prof ni orang yg berpelajaran je... tidak dididik... someone who has knowledge... but no wisdom..... the whole family need to study the constitution and re-look at themselves... but these kind of people will always say they are right all the time.

Anonymous said...

S.j zapa laknat... tgu.. cow cabar ye... aku dtg.. cow jgn nak lari. Kpd semua umat yg syg kn islam.. jom cari jantan sundal 'syed jaymal zahid'.. si barua bodoh!

 
Blogger Templates