Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, March 23, 2015

PEGUAM PAKATAN MICHELE YESUDAS PULA MENCABAR PDRM MENANGKAPNYA



Nampaknya, solidariti kepada Eric Paulsen sudah mula ditunjukkan oleh Majlis Peguam dan peguam-peguam yang sebelum ini bukan sahaja amat kuat menentang Kerajaan dan pro-Pakatan Rakyat, tetapi juga yang kononnya memperjuangkan hak asasi manusia.

Satu tweet yang dibuat oleh Michelle Yesudas merupakan tindakan bodoh yang bukan sahaja sebenarnya mencabar pihak berkuasa agar mengambil tindakan ke atasnya, sekaligus membuktikan kepada tuan besar mereka bahawa mereka sedang bekerja, tetapi juga menghina seluruh kumpulan agama dan etnik.

Dan sudah pastilah kerana Cik Yesudas merupakan sebahagian daripada Lawyers for Liberty yang didanai oleh NED yang menyokong kuat PKR dan Pakatan.

Peguam-peguam Lawyers for Liberty lain yang dikenali adalah Latheefa Koya, N.Surendran dan Eric Paulsen.

Mereka ini kalau suatu hari tidak menghasut dan menghina orang lain menggunakan agama atau kau, mereka mungkin tidak boleh hidup. Malah mereka barangkali terlalu bimbang, kalau tak berbuat begitu, segala dan semua DANA NED akan hilang.

Yang melucukan, apabila orang ramai marah dengan mereka dan kemudian membuat laporan polis ke atas mereka, polis bertindak, golongan seperti Michelle Yesudas, Eric Paulsen, Latheefa Koya dan N.Surendran naik angin dan menyatakan pihak berkuasa bertindak tidak adil.


3 comments:

Anonymous said...

Haiya .. ah JIB GOR .. SIKALANG SEMUA OLANG SULAH MISING .. APA MACAM MA!!!

Anonymous said...

SEMUA OLANG DALAM PAKATAN HALAM YADAH MANYAK SUWEI. APA HAT MANYAK SUKA DUDUK KAKU ? NYAHAT PUNYA OLANG.

Anonymous said...

WHO ARE THESE PEOPLE... OOHHHH LAWYERS FOR LIBERTY..... HHMMMM LIBERTY MY FOOT...

 
Blogger Templates