Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 10, 2015

PKR AKAN SAMAN PENJARA KALAU ANWAR KENA DENGGI... KENAPA TAK SAMAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR?



PKR memberi ancaman. Kata mereka kalau Anwar Ibrahim kena denggi mereka akan saman Penjara Sungai Buloh.

Hari tu mereka nak saman Ketua Pengarah Penjara Sungai Buloh sebab tak benarkan Anwar Ibrahim keluar dan menghadiri persidangan Parlimen.

Kini mereka nak saman pulak kalau Anwar dapat denggi kerana Penjara Sungai Buloh dilaporkan banyak nyamuk.

Yang mereka tak cakap, Anwar dah dipindahkan ke sel hospital yang membolehkan dia bersenang-senang dan mendapat kebebasan luar biasa serta keistimewaan yang tidak dinikmati banduan-banduan lain. Sekaligus peluang Anwar untuk kena denggi amat kecil.

Dan yang paling penting, mereka tidak menyatakan bahawa kalaupun Anwar dibebaskan, Selangor adalah pembiak nyamuk aedes dan wabak denggi terkemuka di Malaysia kalau tidak pun di dunia!!!

Logik apa mereka nak saman Penjara Sungai Buloh kerana yang bersalah sebenarnya adalah Kerajaan Negeri Selangor yang diperintah oleh PKR-DAP. Daripada nak saman Penjara Sungai Buloh ada baiknya kalau mereka saman Kerajaan Negeri Selangor.

Daripada mereka berdemonstrasi di jalanan levih baik kalau PKR memgumpulkan kelambu dan menyedekahkan kepada Penjara Sungai Buloh. Daripada membazir masa pasang lilin di luar penjara, lebih baik mereka beli ubat nyamuk dan dermakan kepada Penjara Sungai Buloh. Setidak-tidak 'LAWAN TETAP LAWAN'  tapi takut dengan nyamuk itu, adalah harga sikit.


7 comments:

Anonymous said...

panggil la bomoh vvip belaan peliwat tu. Sebelum ni bomoh vvip sanggup turun kasi terajang hantu raya dengan kayu golf. Setakat nyamuk.... small matter la.... buaya dia tampar pun boleh mati beb..

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Saman lah kerajaan negeri selangor wahai pkr bodoh... negeri yang paling tinggi kes denggi... salah sendiri tak nampak... memang buta org pkr nie

Anonymous said...

Lagi satu aku tgk...puak2 macai PKR dlm demo sabtu lps bukan main keriau jerit pekik suruh najib dan rosmah undur. Siap bwk poster dgn banner.Tp spesis berotak udang ni tak tau ke. Kalau jadi pun Najib undur YG AKAN GANTIKAN BELIAU ADALAH TS MUHYIDDIN YASIN dan BUKAN ANWAR sbb PARTI YG SEDANG MEMERINTAH ADALAH BARISAN NASIONAL.

Kalau TS MUHYIDDIN naik jadi PM tidak ada perubahan apa2 sbb ANWAR PELIWAT MASIH DIPENJARA dan BEROK2 PKR MASIH DIKENCING OLEH PUAK DAPIGS.

Puak PKR ni mmg BANGANG. Tuihhhhh....

Anonymous said...

Jgn bimbang. Tiada nyamuk berani hisap darah ketum. Nyamuk hisap darah org sihat je, teterutama yg akal sihat.

Anonymous said...

Kalau begitu...rakyat selangor yg begitu byk dah kena denggi ada yg meninggal, BOLEHLAH SAMAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR...

Anonymous said...

KALAU MACAM TU....AKU NAK SAMAN KERAJAAN SELANGOR.....ISTERI SERTA DUA ORANG ANAK AKU KENA DENGGI....APA MACAM BOLIH????

Anonymous said...

Anu war takut denggi..mcm namrud..Tuhan hntar nyamuk je tumpaskan dia..namrud akhir zaman..

 
Blogger Templates