Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 11, 2015

SEKARANG SIAPA PULA JADI DALANG UNTUK LAMAN WEB WHITE HOUSE MANSUHKAN PETISYEN 'SELAMATKAN MALAYSIA'?!!!



Masa Kedutaan Amerika Syarikat menyahaktifkan petisyen 'Free Anwar', macam-macam carut dan caci maki yang diberikan. Tuduhan secara langsung dibuat kononnya Kerajaan Malaysia dan UMNO campurtangan dan telah mendalangi usaha menyahaktifkan petisyen berkenaan. 

Tetapi kemudian apabila petisyen 'Free Anwar' dimuatnaikkan kembali dengan campurtangan John Malott, bekas Duta Amerika Syarikat ke Malaysia dan merupakan sekutu kuat Anwar Ibrahim yang juga menjadi penghubung dengan Paul Walfowitz yang merupakan orang utama pengeboman dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Iraq dan beberapa negara lain, haram tak berbunyi walau seorang pun pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya Tian Chua.


Dan lebih tidak berbunyi lagi ialah bagaimana petisyen lawan, 'Hormati Kedaulatan Malaysia (respect the sovereignly of Malaysia)', diturunkan atau dimatikan pula oleh Kedutaan Amerika Syarikat dengan alasan yang cukup lemah dan sangat tidak meyakinkan.

Antara alasan yang diberikan oleh Kedutaan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur ialah, kesilapan sistem IT mereka.

Berikut adalah kenyataan Menteri Komunikasi dan Multimedia Malaysia:

Kelmarin Sistem IT Rumah Putih mengesan penipuan dlm petisyen meminta campurtangan kuasa besar itu dlm urusan Malaysia. Petisyen itu ditolak dan kita lega kerana kedaulatan negara tak diganggu. 
Hari ini, Kedutaan Amerika menyatakan kesilapan sistem IT mereka. Petisyen diterima kembali!
Ertinya campurtangan dimungkinkan.
Soalan, bagaimanakah sistem IT WHITE HOUSE yg sepatutnya tercanggih boleh silap? Semua pakar IT tahu ini tak mungkin berlaku.
Ini jenaka besar yg memalukan kuasa besar yg punyai pakar IT terhebat. Apakah mereka sedang menulis cerita yg sama utk membolehkan mereka campuri konflik di Vietnam, di Afghanistan, di Iraq, di Libya dan di mana2. Skripnya utk pertahankan demokrasi. Kononnya atas permintaan rakyat negara itu sendiri. Kononnya ada petisyen dan ada yg berdemonstrasi di jalan raya menuntut mereka datang.
Mereka tidak kisah kredibiliti mereka tercemar asalkan matlamat tercapai. Mereka tidak kisah di semua negara yg mereka campuri bukan semakin aman dan demokrasi berjalan, sebaliknya huru hara dan kemusnahan yg menunggu.
Sekiranya ia berlaku, Malaysia tidak akan sama lagi. Sekiranya ia berlaku jangan salahkan kuasa besar ini sahaja, tetapi talibarut yg menggapai tangan mengundang gergasi datang ke halaman kita. (SUMBER)




6 comments:

Anonymous said...

Tak heranlah puak Pakatan buat petisyen dengan US.
Boleh agakle US sokong siapa.
Dah terikut sangat dengan diorang, letak diri kita bawah budi bicara diorang, tunggu masa nak kena le.

Anonymous said...

Pakatan Rakyat tak ada jati diri. Harap campurtangan dan belas ehsan negara lain. Ada harapan jual negara bila berkuasa nanti.

Anonymous said...

puak2 pakatan patut migrate ke us aje!!
us nak ke pd puak2 ni¿¿¿¿¿¿

Anonymous said...

7 tahun perbicaraan sampai mampu upah 15 peguam puloh kali tangguh boleh keluar negara sesuka hati diberi peluang tanding dalam PRU 13 sampai boleh ceramah siang malam tak juga jadi PM diberi ruang dan peluang bela diri tapi buat cerita syok sendiri dan akhirnya jatuh hukum penjara suruh Amerika Selamatkan Malaysia! Bo...doh.

Anonymous said...

"How dare they say my signature was fraudulent.It is a clear case of fraud when the first 61,046 signatures were removed......".

Saya sendiri adalah signature no.3,559.

Pakatan Rakyat(khususnya Tian Chua)dan Kedutaan US memang sial, celaka dan haramjadah.

Anonymous said...

mereka belajar dengan DAP...

ini silap Excell la....ha ha ha,,,,

 
Blogger Templates