Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, March 16, 2015

TAKTIK AIR MATA, TAKTIK PELUK ANAK-ANAK, TAKTIK KEKEJAMAN POLIS... SEDANGKAN MULUT DAN LIDAH SENDIRI YANG MAHU DITANGKAP!!!



Kalau dulu-dulu, dengar perkataan lokap dan polis, sudah cukup menggentarkan hati.

Tetapi semenjak wujudnya Pakatan Rakyat yang berKETUMkan Anwar Ibrahim dan dengan kehebatan yang ditunjukkan oleh DAP, lokap dan polis hanyalah salah satu cara untuk meraih simpati dan sokongan. Malah raja-raja Melayu pun hanyalah 'BASTARDS. REAL BASTARDS. ROYAL MY FOOT' sepertimana yang dikatakan oleh Tony Pua!

Nurul Izzah telah ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi kerana menuturkan kenyataan hasutan ketika di Dewan Rakyat beberapa hari lepas. Dia kemudiannya direman dan 'disimpan'
di Pusat Tahanan Reman Balai Polis Jinjang bagi tujuan soalsiasat. Namun Pakatan Rakyat, khususnya PKR dan DAP menyatakan, Nurul Izzah ditangkap kerana kempen 'KITA LAWAN'.


"Kita Lawan' kononnya...

Tetapi selepas kena tangkap, air mata dan peluk anak menjadi salah satu trick hodoh yang digunakan untuk meraih simpati. Dengan kerjasama daripada Wan Azizah yang sudah terlalu kerap menggunakan taktik air mata dan anak-anak, Nurul Izzah menggunakan kaedah tersebut dengan begitu baik.

Sekarang ini, para macai Pakatan Rakyat sedang menyebarkan gambar-gambar 'AIR MATA' dan 'ANAK-ANAK NURUL IZZAH' dengan giatnya di Facebook dan beberapa medium lain bagi menarik simpati dan sentimen orang ramai.



Perhatikan sahajalah sebahagian daripada gambar-gambar yang boleh membuatkan kita menangis tak berhenti-henti selama tujuh hari tujuh malam, hidung berhingus dan dada sendat kerana terlalu sedih dengan 'kezaliman' PDRM menahan Nurul Izzah yang menghina hakim-hakim Mahkamah Persekutuan serta institusi kehakiman.



KESIAN KAN? 

KAHKAHKAHKAHKAH... ITULAH MULUT CELUPAR SANGAT... KAU INGAT NEGARA INI UNDANG-UNDANGNYA HANYA UNTUK MEMBELA KAU DENGAN BAPAK KAU SERTA KRONI-KRONI KAU SAJA?

NAK SANGAT LOKAP, KAN? NAH, RASAKAN HIDUP DI LOKAP! LEPAS NI JANGAN KOMPLEN PLAK LOKAP JINJANG BANYAK NYAMUK!!!





14 comments:

Anonymous said...

Mari kita .... Tepuk tangan sama-sama kita menari goyang kanan goyang kiri hihip horay mak janda mulut longkang masok lokap horey horey baru aman sikit negara kita sorang ahli parlimen tahap kurap dah kena tahan Rafizi kau tnggu mungkin lepas ni kau kena strok terus herot mulut kau yng suka fitnah ingat akhir zaman ni Allah bayar cash

Anonymous said...

Boleh menang pelakon handalan Malaysia. Kalau nak lawan sangat, baru kena tahan dah nak meraih simpati. Mulut celupar sangat, bapa dah meliwat, masih nak menegakkan benang yang basah. Bapa kau tak layak nak memimpin Malaysia pun.

anakmalaysia said...

Pasal mulut badan binasa...Nurul..nurul..tak ada pun sepatah ayat dlm agama Islam yg membenarkan kita bertutur kata yg menghina orang lain lebih2 lagi kepada org Islam. Ini you ingat negara ini kepunyaan bapak you punya.
Bagus la..saya ingat you sudah derhaka dgn negara Malaysia...masuk lokap sementara la.

Anonymous said...

Serikandi Rakyat. Porrrahh! Baru kena tahan untuk soal siasat dah libatkan rakyat macam dengan bapak diajuga.

Sendiri punya masalah sendiri mau selesailah kenapa mau bawa rakyat masuk campur hang punya urusan keluarga.

Orang suruh himpun tempat lain hangpa pi dok himpun tempat orang cari makan tu buat apa.

Hang memang ketegaq biji. Orang macam hang ni dah kuat fitnah kuat menghasut pulak tu.

Rotan sama dia punya pungkok kasi dia setim lebih.

Anonymous said...

bukan ke dia dah biasa tinggalkan anak2 dia msa bagi ceramah ke sana ke sini?...tak kan baru sekarang sedih tinggalkan anak?...

Anonymous said...

Buat demontrasi haram. Dalam masa sama guna saluran perundangan buat rayuan ke mahkahmah Agong.
Kesimpulan tahu bapanya bersalah tetapi berdemonstrasi haram kita lawan dan dalam masa yang sama mensasarkan DS Najib dan DS Rosmah.
Ini perjuangan apa? Bikin fikiran orang kusut. Sekarang kena tahan dibawah akta hasutan macam lain-lain kepala pendemo haram.... apa pulak komen dia lepas ni?

Anonymous said...

Bangsat

Anonymous said...

MASOK PENJARA = MODAL POLITIK YG AMAT BERNILAI DI MALAYSIA..

RAKYAT MALAYSIA MASIH BOLEH DIBELI DGN UMPAN2 PENCACAI POLOTIK YG MALAS BEKERJA UNTUK HIDUP MEWAH.

Anonymous said...

Nie la manusia anak beranak yg telah byk memporak perandakan negara. Patutnya dah lama puak2 nie dihumban dlm lokap. Perlembagaan negara dicabar dan dipijak2. Syabas PDRM!!! Segera lah ligan smpai ke lubang cacing puak2 yg bertuhankan undang2 rimba nie. Dah lama majoriti rakyat yg cintakan keamanan menunggu2 'berita gumbira' ini...

Anonymous said...

GAMBAR DAN LAKUNAN AIR MATA ITU SEMOGA MENGINSAFKAN KITA BAHWA KITA ADA TANGGONG JAWAB YG LEBIH BESAR KPD ANAK2 DAN KELUARGA DARI MEMPERTAHANKAN BANDUAN YG MELAKUKAN KESALAHAN MELIWAT PERBUATAN YG SGT DIKUTUK ALLAH SWT. DGN ITU PERLU MENJAGA DIRI DARIPADA MENJADI PENJENAYAH.
DIA PATUT MEMBAYAR KERENAH YG DIA BUAT DLM SEDAR. NO ONE IS ABOVE THE LAW ATAS APA ALASAN SEKALI PUN.

Anonymous said...

Setuju dgn anon 9:37pm
Masuk polotik utk mendapat kemewahan dgn modal air liur

Anonymous said...

Ya Allah... sesungguhnya Engkau maha adil... biarlah org yg suka memfitnah orang ini ditahan dengan lebih lama lagi...

Anonymous said...

Bapa dia pelakon prono,emak dia pelakon kipas tangan dia adik dan anak pelakon drama air mata buaya.

Anonymous said...

Sedihnya tgk gambar di atas.. Sampai rase nk menari..

 
Blogger Templates