Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 10, 2015

UMNO BAYAR AMERIKA SYARIKAT, TOLAK PETISYEN PKR BEBASKAN ANWAR IBRAHIM!!!



PKR benar-benar berang dan seperti tidak percaya yang petisyen mereka kepada Rumah Putih untuk membebaskan Anwar Ibrahim, bukan sahaja ditolak, bahkan dipadamkan oleh Amerika Syarikat atas alasan 'MENIPU'!!!

Petisyen 'Free Anwar" di laman sesawang White House yang dibina oleh rakan Anwar, bekas Duta Besar Amerika Syarikat ke Malaysia, petisyen atas talian John Malotts telah dipadamkan dari laman sesawang Rumah Putih yang dkenali sebagai 'We The People' kerana melanggar syarat-syarat penyertaman. 

Petisyen tersebut mendesak Amerika Syarikat campurtangan dalam undang-undang Malaysia dan Amerika Syarikat melakukan tekanan ke atas Malaysia untuk membebaskan Anwar Ibrahim. Petisyen tersebut dipromosikan secara besar-besaran oleh pasukan media sosial dan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya PKR dan DAP. 

Sekalipun petisyen 'Free Anwar' adalah yang pertama dibina, petisyen sainganya, 'Free Malaysia' yang dipromosikan oleh para penyokong Barisan Nasional dan rakyat Malaysia yang bersifat patriotik yang enggan melihat campurtangan Amerika Syarikat di Malaysia, telah mendahului kempen 'Free Anwar' dengan 5,000 tandatangan lebih awal. 

Bagaimanapun seruan secara rasmi oleh para pemimpin PKR dan DAP semalam menyaksikan 'Free Anwar' tiba-tiba sahaja memperolehi 30,000 tandatangan untuk semalam sahaja bagi mencapai 96,000 tandantangan. 

PKR mempromosikan kempen ini secara besar-besaran di laman sesawang, Facebook dan akaun Twitter mereka. 



DAP tidak turut ketinggalan dengan Lim Kit Siang, Ong Kian Ming dan beberapa orang pemimpinnya yang lain menggerakkan para penyokong mereka sama ada di Facebook mahupun Twitter untuk menandatangani petisyen tersebut. 

Tetapi akhirnya petisyen tersebut dibatalkan oleh Rumah Putih!

Antara sebab yang diberikan ialah petisyen 'Free Anwar' telah melanggar syarat-syarat namun syarat-syarat mana dilanggar, tidak pula dinyatakan. 

Yang paling kuat mengamuk apabila petisyen 'Free Anwar' dibatalkan adalah Tian Chua. Malah Lim Kit Siang yang 24 jam sebelum ini begitu gembira, juga naik angin dan menuduh ada 'tangan-tangan ghaib' yang telah menyebabkan petisyen berkenaan dibatalkan. 

Untunglah yang membatalkannya adalah Kerajaan Amerika Syarikat, bukannya Kerajaan Malaysia. Jadi, kalau dikatakan UMNO yang melakukannya, sepertimana tuduhan Tian Chua, ia sekadar menunjukkan betapa PKR-DAP sudah terlalu malu untuk mengakui pembohongan mereka terkantoi besar kali ini!

Sementara itu, hanya tiga hari berbaki, anda masih boleh menandatangani dan berkongsi (share) dengan kawan-kawan anda untuk menandatangani petisyen 'FREE MALAYSIA' DI SINI.


4 comments:

Anonymous said...

Bagus.
Spam banyak-banyak dengan copypaste.
Biar semua pengunjung facebook dengan tuan punya facebook embassy naik meluat dengan perangai pengikut Anwar.

Rasanya petisyen yang free Malaysia tu pun kena tarik tak lama lagi kot.

Anonymous said...

Satu dunia dh meluat dgn keluarga puaka ni. Ambil duit janji nk masuk putra jaya. Lsst2 masuk penjara sg buloh. Buat program bakar lilin buat demonstrasi nk tunjuk ada penyokong lg. Suma sokong bawak rebah. Berakhirnya riwayat raja liwat malaysia. Lepas ni takda sape nk bg duit dah.

Anonymous said...

Eeekkk....GELI ar....tak terbayang kalau cinapek2 laknat dapigs diberi kuasa lebih dari sedia ada.
Sekarang pun tahap PENIPUAN dapigs dah terlalu kronic.

Diorang ingat diorang ni masih di lereng2 bukit Guangzhou ke?

Anonymous said...

13 May 69... Lim Kit Siang pencetus huru hara ketika itu bersama-sama cinapek yg lain.... saya sudah lahir ketika itu dan membesar di KL ketika itu... Elok nye semua cinapek ni dimasukkan dlm tongkang dan tunjukkan arah ke Tongsan je...

 
Blogger Templates