Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, April 22, 2015

DENGAN PENUH BANGGA TERESA KOK BAGITAHU, PELAJAR MELAYU DI JORDAN DAN MESIR BANGGA DENGAN KEHADIRAN DAP DI SANA!!!



DAP mendakwa kebanyakan para pelajar Malaysia di Jordan dan Mesir berfikiran terbuka dan menyambut baik lawatan barisan tertinggi parti itu ke negara berkenaan minggu lalu.

Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok berkata reaksi positif itu diberikan ketika mereka mengadakan perjumpaan.

Katanya, hanya segelintir sahaja pelajar di sana yang berfikiran sempit.

“Syukurlah hanya segelintir sahaja pelajar yang mempunyai fikiran perkauman dan prejudis kepada agama lain seperti anggota ISMA. Kebanyakan pelajar di Mesir dan Jordan berfikiran terbuka dan mereka memberi sambutan yang baik,” katanya dalam satu kenyataan dalam laman sosial Facebook miliknya.

Katanya dalam pertemuan yang diadakan parti itu juga mengambil pendekatan terbuka dan sedia menerima sebarang soalan, termasuk kutukan termasuk daripada anggota ISMA.

Malah, Teresa turut memuji tindakan berani pelajar yang memuat naik gambar semasa sesi bersama pemimpin DAP, walaupun parti itu sendiri tidak melakukan perkara sedemikian kerana bimbang dengan tekanan yang akan dihadapi mereka.

“Mereka mungkin sedar bahawa bukan satu apa kesalahan menyertai program bertemu Ahli-Ahli Parlimen DAP,” ujarnya. (SUMBER)

8 comments:

Anonymous said...

Kita sedap mahu cari pejuang muslim sejati di bumi ambia. Di malysia banyak ulamak sesat tak boleh pakai. Kalau kick ada kawan kita boleh sponser belajar sana .

Anonymous said...

Kita sedap mahu cari pejuang muslim sejati di bumi ambia. Di malysia banyak ulamak sesat tak boleh pakai. Kalau kick ada kawan kita boleh sponser belajar sana .

Anonymous said...

Silap byk laa melayu oii kalau ikut dap.kalau nk yg di bongkar bekas agen 17 dap mnjadi kenyataan..sepatutnya dari sekarang melayu harus bersatu di bawah bumbung..ini tdk..niat melayu nk menjatuh krajaan lebih utama dari membela bangsa melayu..pas sekarang sdh tdk lg parti yg perjuang islam..pas sekarang hanya atas krts..

Anonymous said...

Parti bos kau buat apa???opssss dia tgh holiday kan????

Anonymous said...

Sikap puak Evanglish memang begitu, bagi mereka sesiapa sahaja yang tidak setuju dengan mereka akan dianggap bodoh.

Anonymous said...

JELAS PEMUDA UMNO GAGAL.
BEGITU JUGA PEMUDA PAS.
SESAMA SENDIRI BERGADUH KAFIR KAUT UNTUNG.
CERDIKKAH ORANG MELAYU ISLAM.
ATAU SEMAKIN HARI SEMAKIN BODOH.
STRTEGI SENYAP DAP JALAN LANCAR NAK PERBODOHKAN MELAYU ISLAM.
MELAYU ASHIK BERZUMBA DANCE SAHAJA.
JAWATAN HENDAK, TETAPI PERKUKUH PARTY MALAS.
MAMPUSLAH UMNO.
SEMARAK LAH DAP.... KALAU INI GAYANYA.

Anonymous said...

Pantat cina x pernah basuh sebab tu dia jadi macam ni!

Anonymous said...

Hampir 300 ahli dap di jordan.. Dan membuat metting ttutup... Serabai gile.. Aku yg ada d jordan od masa tu pon nak meluat tgok.. Hakikat.. Sb jordan tggu masa je.. Sbb maklumat dah lengkap.. Cuma dia x kacau negara dan ulama.. Skdar jumpe.ahli politik utk ckp pasal hudud.. Ko kapir sibuk pasal islam

 
Blogger Templates