Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, April 27, 2015

MAAFLAH AHLI-AHLI DAN PENYOKONG PAS PERMATANG PAUH... ANDA ADALAH SI BODOH YANG TIDAK BERHARGA DI MATA PKR!!!



Saifuddin Nasution mengeluarkan satu kenyataan yang menggambarkan realiti tanggapan PKR kepada PAS Permatang Pauh.

Menurut Saifuddin Nasution, Pemuda PAS Permatang Pauh mahupun PAS Kawasan Permatang Pauh jangan banyak songeh kerana mereka tidak bernilai dan berharga langsung di mata PKR. Kata Saifuddin Nasution lagi, apa ada pada PAS Permatang Pauh kerana mereka hanyalah PAS Kawasan dan Cawangan yang tidak berkuasa. PKR katanya, telah pun berunding dan mendapat persetujuan kerjasama daripada para pemimpin PAS Pusat, berbanding sikap boikot PAS Permatang Pauh.

Dalam satu perkembangan lain, Timbalan Presiden PAS yang merupakan ANJING PALING SETIA LIM GUAN ENG dalam PAS menyatakan, perkara 'hudud' yang menjadi punca kepada permasalahan antara PAS dengan PKR-DAP, telah pun 'selesai'. Masalah dan perbezaan pendapat itu, menurutnya tidak akan selesai sampai bila-bila.

Yang Dipertua PAS Permatang Pauh, Omar Hassan berkata kedua-dua belah pihak 'BERSETUJU UNTUK TIDAK BERSETUJU' selepas mesyuarat antara PAS dengan Presiden dan Timbalan Presiden PKR, Wan Azizah dan Azmin Ali.

"Selepas menengar semua penjelasan daripada Azmin dan Wan Azizah dalam keadaan tenang dan harmoni, kami telah mencapai persetujuan iaitu 'BERSETUJU UNTUK TIDAK BERSETUJU' membabitkan isu tersebut (hudud)," kata Omar. "Kami 'BERSETUJU UNTUK TIDAK BERSETUJU' sebagai pemimpin PKR beragama Islam, mereka tidak boleh menolak hudud."

Ahli-ahli akar umbi PAS Permatang Pauh sebelum itu telah mengancam akan menarik balik sokongan sepanjang kempen kecuali PKR memohon maaf kerana menentang rancangan Presiden PAS, Abdul Hadi Awang untuk melaksanakan hukuman hudud di Kelantan yang berkerajaan negerikan PAS.

Kenyataan terbaru yang dibuat oleh Saifuddin Nasution jelas membawa maksud, ahli-ahli dan para penyokong PAS Permatang Pauh tidak diperlukan dalam PRK Permatang Pauh kerana PAS Pusat menurutnya telah bersetuju dengan keputusan PKR. Apatah lagi, Timbalan Presiden PAS yang sedang ketinggalan jauh di belakang Tuan Ibrahim Tuan Man dalam pencalonan untuk jawatan tersebut dalam pemilihan terbaru, turut menyebelahi mereka!!! (RUJUK SINI)

Rendah benar taraf dan status ahli-ahli serta para penyokong PAS Permatang Pauh!!!


1 comment:

Anonymous said...

minta maaf cakap, sebenarnya pas adalah hamba nafsu. pas menjadi hamba kepada nafsu gila kuasa, nafsu dendam amarah dan nafsu membenci sesama umat. pas gila kepada kuasa kerana permatang pauh adalah kubu kuat pkr/pakatan rakyat. jika menang dan calon pkr menjadi mp, maknanya pas juga menang walaupun hasilnya tak lebih daripada taraf keldai. pas juga masih menyimpan nafsu dendam tak sudah kepada umno tanpa tahu biji butir dan punca kenapa wujud dendam tersebut. perkara yang dah berpuluh tahun dahulu dijadikan alasan sedangkan pemimpin umno zaman tersebut sudah tidak memimpin, malah ada yang telah meninggal dunia. pas juga rasa bangga dapat membenci umno dan ahli umno kerana setia tanpa syarat kepada pkr dan dap yang selamanya menolak hudud, agama Islam sebagai agama rasmi, malah menolak bahawa melayu & agama Islam ada keistimewaan di dalam perlembagaan. kesimpulannya pas adalah HAMBA NAFSU.

 
Blogger Templates