Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 7, 2015

6 PEMANDU MYVI AHLI FMC TELAH BUNUH TIGA SEKELUARGA, KINI MEREKA CUBA JAHANAMKAN KERJAYA SEORANG PEGAWAI POLIS PULA!!!



Apabila Menteri KDN, Zahid Hamidi berkata, 'orang dalam' dalam isu Myvi langgar bunuh 3 sekeluarga, semua pakat mencari siapakah 'orang dalam' berkenaan. Ada yang membuat tuduhan melulu, 'orang dalam' berkenaan cuba melindungi perbuatan dan jenayah yang dilakukan oleh pemandu-pemandu Myvi berkenaan.

Berdasarkan daripada perbualan yang terakam dalam Whatsapp yang banyak diedarkan oleh warga netizen di media sosial, 'orang dalam' yang dimaksudkan adalah abang ipar salah seorang pemandu pembunuh itu yang merupakan seorang pegawai polis.

Dalam apa juga keadaan pun, apatah lagi dengan isu besar seperti ini, mana-mana pegawai dan anggota polis tidak akan dengan sengaja dan mencari nahas untuk menjahanamkan diri sendiri. Tidak mustahil sekiranya, nasihat diberikan oleh pegawai polis tersebut kepada si pemandu dan kawan-kawannya tetapi kalau untuk melindungi dan memalsukan laporan, ADALAH TERSANGAT MUSTAHIL.

Apatah lagi jikalau kes berkenaan sudah melibatkan nyawa!

Apa yang dilakukan dan pendedahan yang dibuat oleh ahli-ahli FMC itu, sebenarnya tidak lain dan tidak bukan adalah untuk menganiaya pegawai polis berkenaan. Bukan sahaja cubaan menjahanamkan kerjaya pegawai polis berkenaan, tetapi juga merosakkan integriti PDRM secara keseluruhannya.

Kumpulan tersebut yang berketuakan seorang penyokong PKR tegar, bukan sahaja telah membunuh tiga orang yang tidak bersalah, tetapi juga pada masa yang sama, cuba 'membunuh' seorang pegawai polis yang langsung tiada sebarang kaitan dengan mereka dan PDRM.

Gambar sebenar pegawai polis berkenaan didedahkan DI SINI.


1 comment:

Anonymous said...

Enam jahanam

 
Blogger Templates