Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, May 22, 2015

ADUHAI FUAD ZARKASHI... TAK FASAL-FASAL KENA UNGKIT BALIK!!!


Kadang kadang rasa kesian pun ada dengan mereka yang bergelar dan berjawatan ni..!

Dulu masa dia pegang jawatan sebagai Timbalan Menteri Pelajaran merangkap Pengerusi Jawatankuasa Audit Sekolah Kementerian Pelajaran buat apa?

Bukankah jawatan yang dia sandang adalah mengenalpasti dan menyelesaikan masaalah fizikal sekolah yang perlukan bantuan dan penambahbaikan..!

APa dia pun tak turun seperti mana yang didakwa? Atau KP JASA ni ada tujuan lain?

Sebagai KP JASA..Fuad ada 'pintu' untuk menegur dan membetulkan kesilapan dan kelemahan yang dia sendiri tak pernah mampu selesaikan dulu..!

Sebagai Ahli Majlis Tertinggi tentu lebih luas dan lebih panjang lidahnya untuk menjelir pelbagai isu yang berbangkit..!

Kenapa JASA senyap dalam isu 1MDB? bukan kah isu 1MDB merupakan isu semasa rakyat yang perlu diberikan perhatian? kenapa sampai ke Keningau? Apa sekolah ni baru muncul dari tanah?

Kalau macam ni la standart KP JASA...macam mana nak bantu BN menang pilihanraya..! Kawasan sendiri pun Fuad terlentang..!

Ni namanya pengampu penyapu..! AKai ada ker..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 comments:

FZL Resources said...

Bila xda jawatan baru tunjuk ambil berat konon.....Kes 1mdb senyap jer...tak berani buka mulut....Ni nak serang tanSri Muyiddin ler ni.....Klu mcm ni ler level UMNO punya pemimpin....PRU14 lingkup.....

Anonymous said...

Ini lah standard orang yang berada di sekeliling PM...jadi apa yang boleh diharapkan sangat daripada PM and the geng.

 
Blogger Templates