Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, May 26, 2015

ANTARA TIKUS KENCING DENGAN HANNAH YEOH KENCING... MANA SATU LEBIH BAHAYA?!!!



Ke hadapan YB DAP Hannah Yeoh...

ADUN Pulau Pinang dari PKR, Dr. Norlela Ariffin sekarang ini terkedang di atas katil hospital di Selangor semenjak minggu lepas dan terlepas untuk menghadiri Sidang DUN Pulau Pinang.

Belum dapat dipastikan di hospital manakah di Selangor memandangkan berita tentangnya tidak melaporkan secara spesifik. Mungkin juga Hannah Yeoh boleh memeriksa berita itu seandainya Norlela Ariffin ditempatkan di Subang Jaya Medical Centre yang merupakan hospital kegemaran para pemimpin DAP.

Norlela telah disahkan positif leptospirosis atau lebih dikenali sebagai KENCING TIKUS keran amengambil makanan atau minuman yang tercemar dengan kencing tikus.

Tidakkah Puan YB DAP mengetahui yang Norlela dijangkiti penyakit tersebut daripada tikus di Pulau Pinang atau dari Selangor?

Adakah dia mendapat penyakit tersebut daripada kencing TIKUS GERGASI atau sebaliknya tetapi masih lagi merupakan tikus besar?

Sementara itu Hannah Yeoh, tidakkah anda tahu, Selangor merupakan satu-satunya negeri dalam Malaysia yang mencatatkan rekod terburuk KENCING TIKUS dengan 1,832 kes pada tahun 2014. Bandingkan pada tahun 2004, Selangor hanya mencatatkan kessebanyak 15 manakala pada tahun 2009 iaitu setahun selepas Pakatan memerintah Selangor, kesnya telah meloncat menjadi 209 kes.

Selangor juga merupakan RAJA PENTERNAK DENGGI dan telah mencatatkan kes sebanyak 26,235 kes untuk tahun ini sahaja!!!

Kalau Hannah Yeoh dan para penyokong beranggapan ianya berita palsu, bolehlah BACA DI SINI.

Kalau ada yang beranggapan, bahaya KENCING TIKUS dan KENCING PEMIMPIN DAP hanyalah momokan penentang mereka, bolehlah BACA DI SINI.

lim sian see

2 comments:

Anonymous said...

Takyah mengata org lah...kau pun sama jugak kuat kencing..bukan setakat kencing tikus kau ni..segala kencing kau juara..x yah nak ngata org kalau diri sendiri membutakan mata .. Kata org kaki kencing ..cermin pulak diri kau tu

Anonymous said...

aiyah......semua dap kaki kincing. kincing sambil tenguk celemin. ini maciam ka? itu pasat denggi pun ala banyiak sikalang tikus punyia kincing pun ala. itu sampah bila mau kutip. tikus pun sula busat selupa anak babi. wuyooo.....ini maciam bikin telenak tikus pun lagi baik ma.....bolih ekspot sana vietnam. ala untung......

 
Blogger Templates