Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, May 24, 2015

KEJAYAAN TERBESAR HANNAH YEOH, SI PASTOR PEREMPUAN... SIMPAN DAN BELA TIKUS BESAR!!!



Lim Lip Eng, Ahli Parlimen Segambut baru-baru ini memekak sebab DBKL sibuk nak buang duit nak buat beg dan sofa besar sehingga boleh mencatat dalam Malaysian Book of Records (BACA DI SINI). Katanya, DBKL seharusnya mencari jalan untuk menghapuskan dan memusnahkan tikus-tikus yang berhabitat dengan bebas di Bandaraya Kuala Lumpur.

Perkara ini sudah lama dibangkitkan dan ianya bukan dibangkitkan oleh DAP. Lim Lip Eng sekadar mencuri kredit kerana penghapusan tikus dari Bandaraya Kuala Lumpur bererti akan mengganggu banyak aktiviti serta perniagaan para penyokong DAP. Malah akan ada banyak penyokong DAP yang akan disaman kerana terlibat dalam sumbangan kepada pembiakan tikus.

Bukankah DAP yang paling kuat memekak sewaktu DBKL menjalankan pelbagai operasi di Petaling Street tidak lama dahulu dengan alasan, operasi-operasi tersebut akan menghalang aktiviti perniagaan di situ?

Sama macam dalam kes Rohingya yang kemudian ditepis oleh Guan Eng dan DAP sebelum dihalakan kes tersebut kepada Kerajaan Persekutuan, Lim Lip Eng tak teringin ke untuk menegur KEJAYAAN MENANGKAP TIKUS SEBESAR ANAK HANNAH YEOH di Subang Jaya?

Subang Jaya berada di bawah kuasa MPSJ yang ahli-ahli Majlisnya dikuasai oleh DAP dan PKR. Manakala kontraktor pembersihan dan sisa pepejal pula terdiri daripada para penyokong PKR serta DAP.

Gambar TIKUS RAKSASA di atas berjaya ditangkap dan dirakamkan di hadapan Thiagan and Kumar Dental Surgery di Jalan USJ 11/1J, 47650 Subang Jaya, Selangor.


Ke mana perginya Hannah Yeoh yang sebelum ini dilaporkan pernah memohon permit penduduk tetap di Hobart, Australia tetapi ditolak dan memaksanya masuk ke Malaysia, sebelum memilih kerjaya sebagai ahli politik di bawah jenama DAP?

Sibuk lagi ke dia mencungkil kegagalan para pemimpin UMNO-BN? Sibuk lagi ke dia mencari carik dan koyak kain orang lian sedangkan koyak dan carik kain sendiri dibuat-buat buta? Takkan setakat selfie di hadapan kamera semata-mata dan berlakon seolah-olah sentiasa sibuk nak membersihkan Subang Jaya dari wabak tikus?

Barangkali ada penyokong dan pencinta Hannah Yeoh cuba menyatakan gambar tersebut adalah EDIT Photoshop semata-mata. Cuba BACA DI SINI.


No comments:

 
Blogger Templates