Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 7, 2015

LAGI CUBAAN PROVOKASI ANARKI PKR... CERMIN KERETA BAWA PENGUNDI PULA DIPECAHKAN!!!



Selepas mengepung Sekolah Menengah Kebangsaan Permatang Rawa yang dijadikan pusat pengundian, sekali lagi anarki-anarki PKR melakukan provokasi bagi mencetuskan keganasan dan huru-hara di Permatang Pauh bagi mengelakkan proses demokrasi berlangsung di Parlimen tersebut.

Mereka mencipta pembohongan Pengundi Hantu tetapi disebabkan mereka tidak mempunyai dan tidak dapat mengeluarkan sebarang bukti, mereka terpaksa mencipta bukti!

Itu yang berlaku apabila kereta yang akan digunakan untuk mengangkut pengundi - proses yang berlaku dalam semua pilihanraya - telah cuba dimusnahkan oleh anarki-anarki PKR dalam usaha mereka menakut-nakutkan pengundi.


Kejadian tersebut berlaku di PDM Sungai Semambu sebentar tadi.

Beberapa laporan dari lokasi-lokasi yang berbeza juga menunjukkan PKR telah menggerakkan anarki-anarki mereka untuk melakukan huru-hara bagi mengelakkan kekalahan Wan Azizah dan kehilangan kerusi Parlimen Permatang Pauh yang dikuasai oleh PKR dan Anwar Ibrahim semenjak dari tahun 1982.

Malah ada yang menjangkakan, para penyokong dan penganut PKR akan melakukan rusuhan dan keganasan sepanjang hari ini, terutama sekiranya keputusan PRK Permatang Pauh tidak mengikut sebagaimana yang mereka inginkan.



Pihak berkuasa telah diminta untuk melakukan kawalan yang lebih ketat dan tindakan tegas ke atas provokator-provokator tersebut!!!

Kepada para petugas, berhati-hatilah ketika menjalankan tugas kerana besar kemungkinan mereka akan dijadikan sasaran keganasan oleh para pengikut PKR yang tidak lagi dapat berfikir secara waras.


No comments:

 
Blogger Templates