Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, May 16, 2015

LELAKI GAY MELAYU TIDAK MALU-MALU TAYANGKAN KEMALUAN CARI PASANGAN UNTUK MELIWAT DAN DILIWAT DALAM GROUP FACEBOOK!!!


Semalam aku berkonfrontasi secara maya melalui Facebook dalam sebuah group komuniti gay dan homoseksyal yang mempunyai ramai ahli gay bani Melayu iaitu PLU KL yang aku dapat tahu daripada page KHK dan juga rakan2 maya lain. Akronim PLU membawa maksud People Like Us yang merupakan istilah yang popular di Singapura dan kini Malaysia untuk kumpulan atau golongan lelaki gay. Aku lihat begitu ramainya lelaki gay dan homoseksual bani Melayu tanpa sebarang rasa malu dan segan menayangkan kemaluan untuk mencari pasangan untuk meliwat dan diliwat dalam group tersebut.

Gambar hiasan berita Harian Metro.

Masalah kebanyakan orang gay ni korang nasihat la macam mana pun diorang tetap akan banyak alasan dan bermati2an mempertahankan naluri gay mereka itu walaupun kebanyakannya memang tahu yang mengadakan hubungan sejenis ni memang dilaknat dan haram di sisi agama Islam. Dalam kepala otak cuma nak cari pasangan seks liwat top bottom flexi sahaja. Bila kau nasihat secara baik, mereka akan cakap macamlah kau baik dan sempurna sangat. Kau tegur secara kasar, mereka akan cakap tegurlah secara berlembut baru kami terima. 

Berikut adalah screenshot pertelingkahan Fesbuk antara aku dengan geng2 PLU melayu ni: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Setelah aku teliti profile2 gay2 ini, aku mendapati ada banyak persamaan. Kebanyakannya muka jambu, badan kurus, gaya sikat rambut macam artis K-Poop, banyak gambar selfie sorang2 dalam bilik sambil berdiri, duduk, baring atas katil, ada yang tak pakai baju, pakai seluar pendek atau boxer sahaja, pastu senarai friend pun kebanyakannya gambar lelaki tak pakai baju, tak ramai friendlist perempuan, Like page2 berkaitan lelaki maskulin yang berbadan sado. Kalau adik beradik, anak lelaki, kawan2 korang profile FB dia ada ciri2 macam aku sebutkan tu, cuba selidik dan kalau dia memang gay, mohon bagi tazkirah.

Btw sekarang ni group PLU KL tu sekarang diorang dah tutup atau kena mungkin kena report. Apa2 pun, kita doakan yang baik2 sahaja, dan aku harap diorang sedar dan kembali semula ke fitrah yang sebenar.

Baca lagi:



tags: konfrontasi facebook group plu kl bani gay melayu people like us gay homoseksual homosexual lgbt homo lesbian liwat sodomy top bottom flexi atas bawah lubang jubur kunyit 


COPY PASTE SEPENUHNYA DARI BUASIROTAK


2 comments:

Anonymous said...

Lepas keluar dari penjara Sungai Buloh, bolehlah Anwar jadi mentor mereka. Untungnya jadi Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Diorang ramai melayu harbi..dah murtad..nanti bila kena hiv mula la melalak kpd kerajaan. Tak guna satu sen..

 
Blogger Templates