Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 13, 2015

MENJELANG ULANGTAHUN 13 MEI 1969, NURUL IZZAH DESAK DUNIA PENCILKAN MALAYSIA!!!



Beralasankan Malaysia menyekat dan melakukan tekanan kepada keluarganya, Nurul Izzah dengan menggunakan hubungan bapanya di Amerika Syarikat mengadu dan meminta agar tekanan serta pemencilan ke atas Malaysia dibuat dengan alasan TIADA LAGI KEBEBASAN BERSUARA.

Menurutnya, bukti kepada kejahatan dan kezaliman Malaysia itu adalah apabila dia ditahan pihak berkuasa kerana membacakan ucapan bapanya di Parlimen.

Penahanannya itu dikatakan tidak bertamadun kerana dia tidak melakukan sebarang kesalahan sebaliknya dia hanya bercakap.

Bercakap bagi Nurul Izzah bukanlah satu kesalahan!

Menghasut dan membuat tuduhan liar dengan berselindung di belakang imuniti Ahli Parlimen juga, baginya bukanlah satu kesalahan.

Yang menjadi kesalahan kalau KESALAHAN DAN JENAYAH BAPANYA DIBUKTIKAN!!!



4 comments:

Anonymous said...

Bercakap tk salah le bro,fitnah pun tk salah,dosa sendiri tanggung apa ada hal.dalam kubur sorang2 kena bedal apa ada hal.bukan nya dia kena bedal kita tanggung.
klu takut tkkan dlm group w'app bersambung2 fitnah.naik loya aku.nk ditegur lagi alim dari aku.sembahyang tk tinggal.apa takut.dosa fitnah je kut.dia pnyer sembahyang n amalan klu timbang esok 1000 - 200 jerr.amalan lagi banyak apa takut.kita ni amalan tk banyak tu padal takut.

Anonymous said...

Bercakap bagi Nurul Izzah bukanlah satu kesalahan! Ini fatwa yang baru ke di abda ini?

Daripada Abu Hurairah: Seorang sahabat telah bertanya Rasulullah saw tentang apa yang boleh memasukkan manusia ke dalam syurga. Baginda menjawab Takwa kepada Allah dan akhlak yang baik. Baginda ditanya tentang apa yang akan memasukkan manusia ke dalam neraka. Baginda menjawab; Mulut (lidah) dan faraj (alat kelamin) (Fathu Bari. Jld 8:316)

Sebaliknya ...

Daripada Malik bin Dinar: Rasulullah saw bersabda;Apabila engkau merasakan kekerasan dalam hatimu, kelemahan pada tubuhmu dan kesempitan rezekimu maka ketahuilah bahawa engkau telah berkata sesuatu yang tidak berguna bagimu (Minhajul Abidin, hal-139)

Anonymous said...

Bapa dia yang syok meliwat di tuduh oang zalim cilaka punya betina.syaitan

Anonymous said...

Org mcm ni..patut halau ja dari bumi malysia ni..tk patut ada..nk tgk muka pun aku rasa.geli

 
Blogger Templates