Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 21, 2015

SERONOKNYA NGA KOR MING SEBAB TERSENARAI JADI MENTERI, ZURAIDAH KAMARUDDIN DAN RAFIZI RAMLI PUN DIHINANYA!!!



Amboi, amboi, amboi..

Baru jadi Menteri Bayangan jer pun... bukan menteri betul-betul. Tapi lagaknya bukan main lagi selah-olah dia sahaja yang pandai, dia sahaja yang berpendidikan tinggi, dia sahaja yang hebat dan dia sahaja yang bijak.

Tapi memang pun bijak, memang pun pandai dan memang pun berpendidikan tinggi. Kalau tidak, mana mungkin dia memperolehi tanah puluhan ribu ekar di Hulu Kelantan untuk dibalak dan membolehkan dia membina RUMAH PUTIH IPOH dengan deretan kereta mewah tetapi pada masa yang sama, menyalahkan pemimpin-pemimpin Melayu yang dilihat akan menyaingi kekayaannya.

Nga Kor Meng...

Walaupun kononnya mahu menyatakan, senarai Kabinet Bayangan yang telah diumumkan dan kemudiannya dijadikan sebagai senarai dan grafik sebagai PALSU selain cubaan untuk memburuk-burukkan atau lebih tepat lagi menfitnah DAP, hakikatnya kenyataan yang dikeluarkan oleh Nga Kor Ming adalah lebih kepada satu penghinaan.

Atau barangkali ada pihak lain yang meletakkan quotation berkenaan dan dirujuk kepada Nga Kor Ming?

Kalau itu yang berlaku, sebenarnya ia adalah fitnah ke atas Nga Kor Ming!

Namun senarai yang diumumkan oleh Setiausaha Agung DAP merangkap Ketua Menteri Pulau Pinang, secara jelas menghina Melayu dan Bumiputera Sabah-Sarawak apabila diketepikan begitu sahaja dalam senarai kepimpinan, sebaliknya sistem Apartheid yang kali terakhir diamalkan di Afrika Selatan sehingga pertengahan 1980-an dahulu, cuba diamalkan sekiranya DAP dan Pakatan Rakyat berkuasa di Malaysia.

Sehinggakan orang seperti Ahli Parlimen Kota Kinabalu yang sangat bencikan Islam, masjid dan azan pun boleh dinaikkan jadi Menteri... bayangkanlah!

Yang pasti, kalau orang berkenaan dijadikan Menteri, apa yang berlaku di Burma sekarang ini pasti akan berulang di Malaysia dengan alasan ORANG ISLAM ADALAH SEPERTI IKAN KELI AFRIKA YANG SANGAT MUDAH MEMBIAK sepertimana alasan yang diberikan oleh 'Netanyahu Burma'!!!


2 comments:

Anonymous said...

Haa..apa lagi. Bertempik bersorak spesis melayu pkr bertepuk tangan meraikan barisan kabinet tersebut. Maklum la...segala fitnah adu domba mereka akhirnya berjaya mengenepikan pemimpin melayu islam.

Anonymous said...

Khalid samad.. Bertaubatlah..
Skrg lihatlah betapa wayangnya cina dap yg anda sgt up!!. Padan muka.. Sedarlah cina dap betapa talam dua muka. Depan baik.. Tp demi sesuatu.. Cina dap menghentam tanpa kesia. tak kira kawan atau lawan.. Janji nafsu kenyang.. Nga kor meng adalah cina dap yg harus di perangi sampai lumat. biar tiada tanahair baginya..

 
Blogger Templates