Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 30, 2015

AZWAN ALI ADIK SI MB SELANGOR, MEROYAN.... BARANGKALI SEBAB TAK DATANG BULAN LAGI KUT?



Kisah adik Azmin Ali yang perasan diva, Azwan Ali memaki hamun pengikut Twitternya sendiri setelah dia sendiri yang meminta pendapat lokasi terbaik menghidangkan steak, dan diberitahu oleh pengikut Twitter tersebut, masih hangat.

Hangatnya kerana manusia spesies sepatutnya pupus dari muka dunia ini, sudahlah sembrono, gagal pula mengakui kelemahan dan kebangangannya. Sebaliknya cuba menegakkan benang basah walaupun telah diberitahu, perkataan 'MENATE' yang menyinggungkannya itu sebenarnya adalah jenama sebuah restoran steak yang terkenal.

Barangkali kemarahannya itu bukan disebabkan BANGANG sangat pun tetapi kerana faktor-faktor lain.


Azmin Ali, Menteri Besar Selangor, sedang berhadapan dengan situasi yang amat sukar. Selain bermasalah dengan DAP yang merupakan broker kuasa di Selangor, turut berhadapan dengan kemarahan orang ramai ekoran terputusnya bekalan air bersih untuk tempoh yang panjang. Bekalan air bersih terputus lagi, sekaligus mengulangi dilema pada bulan Ramadhan.

Melihat dan meneliti caci makinya, membuatkan kita benar-benar meluat dengannya. Apa yang hebat sangat dengan mamat perasan sotong ni? Apakah kerana dia berasakan dia seorang selebriti, maka dia bebas mengungkapkan apa-apa sahaja kepada orang lain, khususnya yang meminati atau pernah minat?

Buruk benar kelakuan orang sebegini...

Tidak hairanlah mengapa sekelompok manusia yang cukup terkenal dengan kesongsangan, dilupuskan terus oleh Allah Taala apabila perkampungan mereka diterbalikkan dan diliputi air yang kemasinannya amat tinggi, sehinggakan tiada sesiapa pun yang mampu menyelam ke dasar untuk melakukan siasatan ke atas puing-puing perkampungan golongan terlaknat itu.

Cuma amat memalukan perangai seperti itu dipertontonkan, walaupun sisi-sisi peribadi yang menyatakan, lepas mulutnya memang sudah biasa. Apatah lagi daripada tubuh seorang yang memperkenalkan diri sebagai seorang Islam....


6 comments:

Anonymous said...

HIDUP BIAR BERAKAL...MATI JANGAN BERANTU...

Anonymous said...

Tak jaga adab langsung. Mana nak letak maruah MB, adik perangai diva longkang.

Anonymous said...

Maaf cakap..kalau kehadiran Azwan ali dlm apa apa rancangan baik mana mana saluran..aku sorang tak akan tenguk rancangan itu..walau sebaik mana sekali pun...sebut nama dia pun rasa nak termuntah..apa lagi kalau lihat wajah dan perangainya..ya allah, engkau berikanlah hidayah dan buka lah pintu hati manusia ni supaya bertaubat nasuha...Umrah ntah berapa kali dah..tapi perangai, tutur kata tak berubah ubah...baik duit tambang ke mekah tu disedekahkan kepada fakir miskin mungkin lebih bermanfaat lagi.

Anonymous said...

PERASAN DIVA THUIIII....MENYAMPAH...... APA JENIS KE MAKHLOK NI.....

Ted Manoff said...

Neraka dan shurga terbuka untok semua..buatlah pilihan masing2. .Chara membawa ke shurga jelas...tiada maki hamun. .Chara ke neraka jahannam pun jelas..penoh dengan maki hamun. .tepok dada tanya selera. .

Anonymous said...

HANJING mabuk ketum AA ni pun masih ada manusia ambik dia dlm program tv ke?? puihhhh kt muka ko AA

 
Blogger Templates