Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 30, 2015

HELAH LAMA YANG DIPERBAHARUI, ANWAR IBRAHIM SAKIT KETUMBUHAN 4 CM DALAM BUAH PINGGANG, DAN MAHU TAHANAN RUMAH, BUKANNYA DI PENJARA SUNGAI BULOH!!!



Ada-ada sahaja helah yang berjaya difikirkan oleh Anwar Ibrahim sepanjang dia berada di Sungai Buloh sebagaimana yang diketahui oleh awam. Dan seperti tahun 2000 dahulu, tahun 2015 juga nampaknya rakyat Malaysia dihidangkan dengan kisah yang boleh membuatkan hati sebal, air mata mengalir tanpa henti dan sedu-sedan mengiringi penjelasan Anwar Ibrahim, yang dia memerlukan layanan lebih baik berbanding terperuk dalam penjara.

Kalau dahulu, helahnya adalah sakit tulang belakang, sakit pinggang, dicucuk virus HIV dan diberi racun arsenik yang kemudian, nyata ia adalah pembohongan dan temberang besar agar nama dan keberadaannya terus relevan, kali ini lain pula sakitnya.

Nampak benar, sengaja enggan menggunakan trick lama agar golongan 1999-2005 tidak mengingati semula semua helah-helahnya. Bagi golongan yang baru nak hidup dan kenal Anwar Ibrahim, mereka pasti akan percaya penuh dengan apa-apa sahaja yang dinyatakan oleh Anwar Ibrahim dan para peguamnya, apatah lagi dengan lakonan serta air mata anak-anak perempuannya, khususnya Nurul Nuha dan Nurul Izzah.

Peguam Anwar Ibrahim, R.Sivarasa menyatakan Anwar Ibrahim perlu dikeluarkan dari penjara dan ditempatkan di rumah sebagai tahanan rumah bagi membolehkan dia mendapat rawatan kesihatan. R.Sivarasa Rasiah dan Jared Genser juga berkata, tahap kesihatan Anwar 'semakin teruk dan amat membimbangkang' kerana telah dinafikan rawatan perubatan yang sesuai.

Sesuai yang dimaksudkan oleh kedua-dua peguam tersebut, besar kemungkinan dengan membenarkan Anwar Ibrahim bebas dan bergerak ke sana ke mari melakukan apa-apa sahaja yang dikehendakinya tanpa perlukan tindakan atau natijah undang-undang.


Menurut Sivarasa dan Genser, Anwar telah kehilangan 6 kilogram berat badannya semenjak penahanannya pada 10 Februari, mengalami tekanan darah yang tidak menentu, KETUMBUHAN 4 CM pada buah pinggang, otot bahu yang terkoyak dan artritis kronik.

Semua alasan yang diberikan oleh kedua-dua peguam tersebut, tidak lebih nilainya daripada sekadar alasan untuk melepaskan Anwar Ibrahim. Walaupun menjalani perbicaraan panjang di mana pendakwaraya telah mengemukakan pelbagai bukti dan saksi dengan pasukan peguambela Anwar pula langsung tidak dapat menampilkan bukti sebaliknya lebih banyak bermain persepsi dan kesalahan teknikal, usaha telah dibuat untuk menampilkan Anwar Ibrahim sebagai TAHANAN POLITIK bukannya BANDUAN JENAYAH LIWAT sebagaimana mahkamah putuskan.

Sepanjang perbicaraannya, Anwar langsung tidak dibicarakan tentang pegangan politiknya, sebaliknya kerana PERBUATAN LIWATNYA!!!

Sementara itu, Perdana Menteri telah mengarahkan agar Anwar Ibrahim diberikan rawatan lanjut... MAKLUMLAH, KETUMBUHAN 4CM pada buah pinggang Anwar Ibrahim, merupakan kes-kes terpencil yang boleh dimasukkan dalam RIPLEY'S BELIEVE IT OR NOT!!!!




5 comments:

Anonymous said...

Air mani da beku la tu...tu yg ada ketumbuhan tu.

Anonymous said...

anuar punye kencing dah habis modal sampaikan citer lama di wayang kan semula

Anonymous said...

kenape kena keluar dan DUDUK DIRUMAH?? org sakit kt hospital..darah keling sama std dgn lawyer keling..kedua2 pariah piang

Anonymous said...

Wah...berat turun 6kg la...ade aku kesah...hahaha

Anonymous said...

mula2 mintak nak balik rumah .
nanti esok mintak nak pergi jalan2 kat oversea
dah jalan2 , jaja fitnah burukkan negara .

bila la si peliwat tua ni nak mampus.selagi tak mampus , menyusahkan org saje.

 
Blogger Templates