Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, July 9, 2015

BODOH BETUL ANAK HUSSAIN NAJADI NIH... MANGKUK NI JENIS TAK BACA BERITA KUT?



Pascal Najadi, anak tunggal Hussain Najadi yang dibunuh di sebuah tempat meletak kereta di sebuah tokong di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur, meneruskan sikap membodoh-bodohkan dirinya. Penjelasan yang diberikan oleh Ketua Polis Negara, ditolak mentah-mentah, sebaliknya tetap juga percaya dengan teori konspirasi bikinannya sendiri.

Pascal Najadi menuduh, PDRM tidak langsung melakukan siasatan. Bodoh ke haper mangkuk nih?

Pembunuh upahan yang telah membunuh bapanya, Hussain Najadi telah pun dijatuhi hukuman mati oleh mahkamah, manakala dalangnya dan orang yang mengupahnya pula telah melarikan diri ke Australia dan kemudian ke China. Polis China dan Interpol sedang memburunya.

Sekiranya tiada siasatan dijalankan, bagaimana si pembunuh tersebut dijatuhi hukuman mati?

Perbalahan tentang jualan tanah tokong telah lama diperkatakan tetapi nampaknya Pascal mahu mencari 'duit' dan 'populariti' lebih dengan cuba mengaitkan kematian bapanya dengan 1MDB sambil cuba menyalahkan Najib Abdul Razak walaupun bapanya sudah lebih 30 tahun tidak berada di dalam Ambank, bahkan langsung tidak terlibat dalam sebarang pengurusan mahupun pentadbiran Ambank.

Mangkuk ini pastinya sama seperti golongan lain yang mencari kesempatan untuk kepentingan diri, seboleh mungkin cuba menegakkan benang basahnya sambil menganggap semua rakyat Malaysia tersangat bodoh dan dungu untuk mempercayai teori bangangnya!!!

Di dalam suratnya kepada The Malaysian Insider dan temuramahnya dengan Sarawak Report, bukan main lagi SYAITAN ni menggelarkan Malaysia dengan pelbagai nama - rasis, zalim, korup, akan bankrap dan sebagainya - status yang sudah lama diperkatakan dan menjadi zikir serta tahlil di bibir para penyokong Pakatan Rakyat yang masih megah berhutang membeli kereta baru walaupun seringkali merungut mereka hanya makan pasir dan rumput.

Kononnya dia lebih selamat berada di Russia berbanding di Malaysia. Padahal dia bukannya rakyat Malaysia, tidak mempunyai status kewarganegaraan Malaysia dan telah dilahirkan di Switzerland selain memegang dua kerakyatan Switzerland dan Britain.

Makhluk asing sepertinya tidak selayaknya bercakap apa-apa tentang Malaysia. Dia sendiri tidak tahu apa-apa tentang Malaysia. Dia tidak layak dan tidak boleh dibenarkan mencerca atau menghina negara ini dengan apa cara sekalipun.

Sepatutnya dia turut menerangkan apa yang dia atau bapanya telah lakukan di Bahrain sehingga mahkamah negara itu membuat keputusan yang memalukannya sehingga perlu mencipta dan mereka fakta sejarah yang baru!!! (BACA DI SINI)

Bayangkanlah manusia yang tidak pernah ada di sisi bapanya, merampas segala-galanya daripada ibu tirinya, sedangkan ibu tirinya itulah yang berada di sisi bapanya, ketika kedua-dua mereka ditembak oleh pembunuh upahan.

Dan sekarang, SYAITAN itu cuba memburuk-burukkan Malaysia dengan fakta bangangnya yang hanya dipercayai oleh golongan berotak sekerat!!!


8 comments:

Anonymous said...

Skrg ni tiap berita harus disiasat trlebih dulu..jgn trus maki Dan caca bro...mcm yg trbaru..acc x dibeku kerana acc telah ditutup....ape la kartun statement ni. Nak boder/cover Biar berpada pada bro....ntt bkn stakat hilang kpercayaan kat umno/bn malah kat kerajaan sepenuhnya...CINTA MALAYSIA.

Anonymous said...

We need to fight back all these cilaka pemfitnah2.

Budaya fitnah memfitnah ni dah buat suana politik negara jadi macam politik sampah tepi longkang.

Budaya yang sangat hebat dipraktikkan oleh keluarga2 LONGKANG NOMBOR SATU MALAYSIA.

KELUARGA CINAPEK RASIS ANAK BERANAK LIM DAN KELUARGA ANAK BERANAK BODOH JUBURI!

Naza said...

Kesian kat hang...kata kat diri sendiri

langau said...

dapat imbuhan kot...tu yg sakan melalak..

Anonymous said...

BELACAN BERAPI! ACAPKALI BANGSA ASING MEMPERGUNAKAN MELAYU UNTUK MENGHANCURKAN MELAYU!

Ada juga yang bodoh dan tak faham apa yang kita perkatakan tentang Anuar Musa, ya aku nak cerita pasal Mara Inc balik, penggantungan dua peneraju utama adalah satu tindakan bodoh yang menyusahkan, aku tak payah nak explain lagi dan kawan-kawan aku yang lain pun dah panjang lebar explain. Klik SINI, SINI SINI dan SINI.

Rajin-rajin la membaca ya. Bukan apa kesian tengok ada yang bengap dan tak faham pasal isu ini.

Rafizi dilaporkan MMO di SINI bercakap dengan Dato Ding yg telah menjual dua syarikat singapore yang mempunyai dua hartanah di Melborne.

Dah faham kenapa ada dua offshore company berpengkalan di Singapura? Betul tambahan selapis seperti dijelaskan Unspinners di SINI? Sedar diri tu bodoh tapi pura-pura pandai kan????

Konon Rafizi dapat bertemu dengan Dato Ding dan dia telah beritahu dia buat keuntungan RM51 juta bersamaan A$17 juta.

Tambahnya Dato Ding kata pembelian MARA adalah pada nilai yang berpatutan. MARA pun boleh buat keuntungan dari hartanah tersebut.

Dato Shafie Apdal mengesahkan dalam sidang akhbar untuk jelaskan hartanah pelaburan MARA Inc di Australia mendapat keuntungan yang sebanyak RM45 juta.

Katanya pembeluan pada 2012 dan 2013 adalah agak kurang dari nilai pasaran.

Baca MMO di SINI

Dato Ding buat duit. MARA Inc buat duut. Apa isunya Rafizi? Lain kali bila tiada isu jangan memekak nak masuk media.

Ini cerita mudah saja, takde apa yang tak kena dengan pembelian hartanah di Melbourne, cuma ada bangsa asing yang tak suka tengok syarikat melayu maju dan mereka akan mempergunakan kaum melayu juga untuk menghancurkan melayu yang lain. Sedih tapi nak buat macamana ada melayu bodoh ramai kat luar sana tu. Kan?

Kenapa Rafizi tak pernah nak sentuh tauke-tauke cina yang semakin kuat dan semakin banyak hartanah mereka di Kuala Lumpur? Sebab cina maa, takdak tauke melayu mau sponsor Rafizi untuk hentam bangsa lain maa. Lagipun seburuk mana pun perangai melayu bab nak merosakkan perniagaan kaum lain especially pemuja DAP ni memang mereka tak berani punya. Itulah hakikatnya.

Sekarang ni pun kita tengok melayu sama melayu dok bertelagah tak kira parti mana sekali pun. Nampak melayu semakin berpecah dan semakin menggila, aku pun tak tau dimana silapnya. Apa yang kita terlepas pandang sebenarnya? Paling tak boleh terima bila melayu diguna bangsa asing untuk bunuh Melayu!parpukari.blogspot

Anonymous said...

Anak Hussain Najadi, Kit Siang ... terencat akal tak boleh fikir Lojiklah sikit ...

CERITA SEBENAR HUSSAIN NAJARDI

1) Pengasas Ambank Hussain Najardi, telah menjual semua sahamnya pada tahun 1983-1984 dan membantu menubuhkan Universiti Islam Antarabangsa serta tidak terlibat dalam pengurusan mahupun di pejabat beliau di Ambank dalam tempoh 30 tahun yang lalu.

2) Tiada laporan polis difailkan oleh Najardi pada Julai 2013 atau masa-masa lain berkenaan transaksi tersebut. Rekod tersebut didapati tidak wujud.

3) Tiada mana-mana Ketua IT dipaksa untuk meletak jawatan pada tahun 2013. Tambahan pula, CIO, Charles Tan, bekas Accenture masih ada sehingga hari ini dan telah berkhidmat melebihi tempoh 10 tahun.

4) Jika Ketua IT tersebut dipaksa untuk meletak jawatan, mereka boleh membocorkannya pada orang awam atau pergi terus kepada pihak pembangkang, jika mereka sedar tentang sejumlah besar pemindahan tersebut, tetapi sudah lebih 2 tahun tiada sesiapa sedar akan sejumlah besar pemindahan tersebut.

5) Pengasas Ambank dibunuh kerana pertikaian tanah kuil di Bukit Ceylon dimana beliau telah menyekat penjualan tanah tersebut kepada pihak lain.

6) Satu-satunya anak tunggal pengasas Ambank iaitu Pascal Najardi merupakan seorang yang bermasalah.

Dia dilahirkan di Swiss dan memegang kewarganegaraan bagi dua negara iaitu Swiss-British dan tidak dapat tinggal di Malaysia.

Pascal menggunakan Mahkamah Tinggi Syariah untuk menyaman isteri arwah ayahnya iaitu Cheong Mei Kuen dan menghalangnya dari mendapat harta pusaka berjumlah RM1.8 juta kerana beliau bukan beragama islam dan mengarahkan beliau untuk membayar wang berjumlah RM30 000.

Puan Cheong juga didapati cedera dalam kejadian tembak-menmbak tersebut dan memangku mayat suaminya yang berlumuran darah.

KESIMPULANNYA: Cerita berkenaan pembunuhan pengasas Ambank yang dikaitkan dengan Najib adalah tidak benar.copypaste theunspinners.blogspot "UNTUK MELAWAN ANJING NI, KITA JANGAN LARI. ANGKAT KAYU ,LARILAH DIA.KALAU KITA LARI LAGILAH DIA KEJAR. JADI, ANGKAT KAYU ATAU BALING BATU...SERGAH ANJING TU BALIK. MESTI LARI LINTANG PUKANG" -TLM-

Johan said...

Nak hancurkan bangsa Melayu senang je.... guna Melayu..

Johan said...

Dulu bukan main marah pd Australia pasal tak tahan dalang pembunuh.... alih alih si cilaka ni ambil port tufuh Najib... skrip mudah untuk rakyat yg bodoh.

 
Blogger Templates