Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, July 8, 2015

BODOH PUNYA RAFIZI RAMLI!!! PATUTLAH DIA TAK JUAL ANWAR IBRAHIM KE NEGARA LAIN SEBAB ANWAR IBRAHIM TAK LAKU RUPA-RUPANYA!!!



OTAK RAFIZI RAMLI akhirnya terburai dan terdedah...

Barangkali sudah terkantoi kerana isu MARA Inc. yang cuba didedahkannya menunjukkan niat jahatnya kerana MARA Inc. telah mencatatkan keuntungan besar selama 5 tahun berturut-turut, Rafizi Ramli mendedahkan sisinya yang paling teruk dan jauh lebih bodoh berbanding Mahfuz Omar.

Rafizi Ramli mencabar MARA agar menjual semula aset-aset yang telah membolehkan MARA Inc. mencatakan keuntungan lebih RM50 juta pada tahun lepas sahaja, untuk membuktikan aset-aset tersebut yang dibeli dengan harga beratus juta ringgit benar-benar menjanakan keuntungan. (BACA DI SINI)

Dia menyandarkan hujahnya itu kepada tanah TRX yang menurutnya sehingga kini Tabung Haji gagal menjual tanah sekangkang kera tersebut walaupun dinyatakan bahawa tanah TRX mempunyai nilai yang sangat tinggi biarpun pada masa yang sama, Tabung Haji Properties sedang berhadapan dengan desakan agar mengekalkan pegangan ke atas aset berkenaan kerana nilainya.

Orang ini jugalah yang bukan main lagi promosi Anwar Ibrahim sebagai aset negara. Anehnya, kalau berdasarkan kepada teorinya, tidak pula dia mahu MENJUAL ANWAR IBRAHIM di peringkat antarabangsa kerana kalau betul Anwar Ibrahim tu mahal, sudah tentulah berebut-rebut negara di seluruh dunia ini akan membelinya.

Patutlah apabila PKR mengambilalih Selangor, habis semua harta negeri dijualnya. Patutlah DAP apabila mengambilalih Pulau Pinang, habis semua tanah dijual sampaikan laut pun dijual sama sebab nak dapat untung.

Barangkali istilah ekonomi 'ASET' kepada orang seperti Rafizi ialah, item yang dijual dan menjadi tunai. Keuntungan pula membawa maksud, aset yang perlu dijual untuk membuktikan keuntungannya!!!

Jangan hairanlah kalau PKR dapat negara ini, semuanya akan dijual sepertimana mereka lakukan di Selangor kerana mahu membuktikan negara ini beruntung di bawah PKR!!!



2 comments:

Anonymous said...

Org gila jgn d layan lebih2..manusia jenis ni nak melingkup negara adalah drp memajuksn negara..

Kristi said...

Rafizi gay lord farker muahaha

 
Blogger Templates