Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, July 2, 2015

'KUNCI... KUNCI... NAK AMBIL PISTOL, BOS'... DUA KUMPULAN SAMSENG MELAYU BEREBUT TAPAK BAZAR DI PUCHONG!!!



Dua kumpulan samseng dilaporkan bergaduh di tapak bazar Ramadan di Jalan Taiping Klang, pada awal pagi tadi.

Rakaman visualnya kemudian dimuat naik dan dikongsi di laman Facebook Friends of PDRM.

Ketika aksi bergasak dirakamkan, kedengaran salah seorang daripada mereka meminta rakannya mengambil pistol dari dalam keretanya.

Kuncikuncinak ambil pistol bosantara audio yang sempat dirakam.

Ketika itu kelihatan seorang wanita cuba campur tangan dan cuba meredakan ketegangan yang berlaku.

Motif sebenar kejadian tidak dapat dipastikan.

Bagaimanapun berdasarkan komen yang diberikan, ia dikatakan mempunyai kaitan dengan perebutan tapak bazar.

“Mcm ni sbnarnya cerita..geng a dikatakan buat kacau kt kawasan geng b kerana berebut satu tapak bazar,sejak puasa pertama lagi tapak tersebut dibiar kosong kerana tiada org pon yg berani berniaga disitu kerana dibooking oleh geng b,geng a juga cuba booking tapak tu dari awal tp geng b dah dapatkan dulu tp tetap dibiarkan kosong,tapak yg menjadi rebutan tu berdekatan dengan sepohon kayu daunnya rimbun,lebat bunganya serta buahnya,walaupun hidup seribu tahun kalau x sembahyang apa gunanya…lalalala…dah2…aku kencing jer….g sembahyang subuh…”, komen Azim Anuar.



3 comments:

Anonymous said...

apa yang ko merapu ni...

Anonymous said...

come on, take note about everything.....

Anonymous said...

KITA PERLU LEBIH JAHAT DAN KEJAM SEPERTI MALAYSIAN INSIDER DAN MALAYSIAKINI

Sudah-sudahlah bagi muka kepada portal iblis teratas ni, wartawannya tiada etiqa, malah hati mereka sudah hitam dihanyut dengan adu domba dan fitnah akhir zaman, kemenangan mereka memutar belitkan cerita kerana kita lemah, beri muka.

Sudahlah, ajar sikit portal-portal iblis ni, mereka keterlaluan.

KENYATAAN MEDIA PEJABAT PERDANA MENTERI

"1. Pejabat Perdana Menteri menafikan laporan portal The Malaysian Insider yang bertajuk "Peningkatan kutipan zakat antara faktor Malaysia diiktiraf Fitch, kata Najib". Laporan tersebut adalah tidak tepat.

2. Di Majlis Penyampaian Sumbangan Aidilfitri anjuran MAIWP pada hari ini, YAB Perdana Menteri telah berkata bahawa antara faktor peningkatan kutipan zakat termasuklah pengenalan dasar kerajaan yang betul dan pengurusan ekonomi yang baik dengan dibantu oleh sistem pembayaran zakat tersusun.

3. YAB Perdana Menteri juga berkata bahawa badan penarafan antarabangsa Fitch semalam telah menaiktaraf unjuran Malaysia daripada 'Negatif' kepada 'Stabil' kerana pengurusan dan kedudukan ekonomi serta kewangan negara.

4. YAB Perdana Menteri tidak pernah berkata bahawa peningkatan kutipan zakat adalah antara faktor Malaysia diiktiraf oleh agensi penarafan Fitch.

5. Pejabat Perdana Menteri kesal dengan The Malaysian Insider yang cenderung memutarbelit kenyataan YAB Perdana Menteri dan kerajaan sehingga menimbulkan salah faham dan keresahan dalam masyarakat."

FACEBOOK PMO

https://www.facebook.com/PMOMalaysia/posts/1133104936705484:0 1133104936705484:0
1133104936705484:0
TWITTER PMO

https://twitter.com/pmomalaysia/status/616625133852078080 616625133852078080 616625133852078080 FITNAH TERBARU, DUIT RATUSAN JUTA KONONNYA SUDAH MASUK DALAM ACC PERSONAL NAJIB!!

Kayalah, syoklah jaja fitnah, hehe, kalau PM seorang cerdik, kalau dia nak songlap duit pun, guna nama dia sendiri buat pe.

Maksudnya tuduhan ini sangat meragukan, serius beratus juta kau nak kaut, lepas itu, guna nama sendiri, kantoilah ngok. Hahaha.

Ejaan nama bapa Najib pun salah. Abd Razak.

Tokey yang lari dari cukai pun guna proksi, apa punya Perdana Menteri kalau tahu senang kantoi guna acc peribadi, lu ada otak lu fikir.. Jahat portal iblis ni.

#LawanPortalDajjal #AyuhKawanKawan copy paste headbomb.blogspot

 
Blogger Templates