Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, July 26, 2015

SELEBRITI DAN SUAMINYA DIMARAHI OLEH PEKERJA STESEN PETRONAS SUNGAI PERAK BUKAN KERANA CUCI TANDAS TAPI KERANA TARIK SALUR PAIP DARI LUAR!!!



Tandas awam Malaysia cukup terkenal dengan kotor dan hancingnya... bukan setakat masyarakat tempatan dan pengguna tandas awam, tetapi juga sampai ke pihak antarabangsa.
Walaupun rakyat Malaysia rata-rata sangat sensitif dengan pelbagai isu tetapi apabila tiba bab tandas awam, mereka biasanya mendiamkan diri atau saling tuding jari menyalahkan orang lain. 

Tindakan seorang selebriti tempatan bersama suaminya mendapat pujian pengguna laman sosial apabila mereka bertindak membersihkan tandas awam yang kotor.

Yana Samsudin dan suaminya, Fadzil Zahari bertindak membersihkan tandas di sebuah stesen minyak di hentian rehat dan rawat (R&R) Sungai Perak pada Hari Raya ketiga.

Pasangan itu dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur dari Kedah sebelum singgah di tandas berkenaan.

“Pada mulanya kami agak kecewa kerana bekalan air tiada dan tandas pula tidak dibersihkan.

“Jadi kami ambil keputusan untuk bersihkannya,” kata Fadzil.

Perbuatan baik pasangan itu bagaimanapun dimarahi oleh pekerja stesen minyak berkenaan kerana mereka menarik hos daripada luar.

“Tapi kami tak kisah sebab niat kami baik,” kata Fadzil, lapor Sinar Harian.

Pasangan itu tidak memuatnaik sebarang gambar atau status di laman sosial kerana ikhlas melakukanya.

Ia menjadi viral selepas seorang pengguna laman sosial yang memuatnaik status mengenai perkara itu yang dipercayai secara kebetulan melihat pasangan berkenaan mencuci tandas. (SUMBER)


1 comment:

Anonymous said...

Clean are very cool & good .....saiyidina muhammad......

 
Blogger Templates