Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, July 28, 2015

SHAPIE APDAL BERIKRAR, TIDAK AKAN BERPUTUS ASA SELEPAS DIGUGURKAN DARIPADA JAWATAN MENTERI!!!



Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah yang digugurkan daripada jemaah Kabinet, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal tidak akan berputus asa.

Sebaliknya akan akan terus menjadi berjuang untuk rakyat.

Katanya, pengumuman yang dibuat Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak tidak akan membuat beliau berputus asa.

“Never worries, never be sad when you fight for rakyat,” katanya ketika ditemui di kediaman Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, di Bukit Damansara.

Dalam kenyataan sebelum ini, Ahli Parlimen Samporna itu mempertahankan tindakannya dan tidak menolak kemungkinan ia berkaitan dengan pandangannya yang tidak selari dengan Najib dalam beberapa isu.

“Pandangan yang saya berikan adalah demi untuk menguatkan UMNO dan niat ini bertujuan untuk meletakkan negara ke landasan yang sepatutnya,” petik kenyataan itu. (SUMBER)


5 comments:

Anonymous said...

Another true leader

Anonymous said...

Pemimpin yg hebat berjuang utk rakyat... jangan risau ...Allah Maha Mengetahui... kita merancang Allah juga Merancang... Semuanya telah ditakdirkan... semoga Allah satukan rakyat Malaysia khususnya umat Islam... dan semoga Allah lemahkan kekuatan musih2 Islam dan gagalkan segala tipu aya mereka. Aameen

Anonymous said...

DSMSA. Tahniah dengan semangat yang ditunjukkan. Terus berjuang untuk rakyat. Allah sentiasa memberi bantuan atas tujuan murni.

Anonymous said...

Ada rezeki tak kemana Dato..sejarah telah membuktikan..TUN dollah dulu sebelah mata pun orang tak pandang..merasa juga jadi PM walaupun sekejap..sabar tu separuh dari iman..ada hikmahnya

Anonymous said...

Duit dh kurang susah laa nk memburit dgn artis lg

 
Blogger Templates