Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, August 29, 2015

CINA DAP PENGECUT TETAPI MASIH MAHU MENCABAR!!!



Bayangkanlah kalau muka Najib pada wang kertas neraka menurut kepercayaan Cina ini digantikan dengan muka Lim Kit Siang atau muka Lim Guan Eng, sudah pasti seluruh DAP dan RBA termasuklah para penyokong mereka dari kalangan GERAKAN dan MCA akan segera bersuara. Mereka akan segera mendesak agar sesiapa sahaja yang melakukannya, atau lebih mudah lagi, UMNO (menurut tanggapan mereka), melutut memohon maaf kerana menghina KETUANAN CINA.

Tetapi apabila mereka melakukannya ke atas mana-mana pemimpin Melayu, terutama sekali Najib Abdul Razak, itu adalah keterbukaan bagi mereka. Tak boleh dimarah kerana kata mereka itu adalah KEBEBASAN BERSUARA. Tetapi apabila Lim Guan Eng atau mana-mana pemimpin DAP yang dibuat serupa, merek akan menanggapinya sebagai RASIS.



Tentu kita masih ingat bagaimana Lim Guan Eng menari-nari di atas gambar dua orang ADUN Melayu PKR yang meloncat keluar sekaligus meranapkan kerajaan DAP Perak. Mereka begitu gembira, tetapi apabila terpampang gambar Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang dikencing orang ramai, DAP dan Cina mengamuk sakan!

Begitulah perangai mereka...

Mereka sangat pengecut, tidak tahan panas, tidak boleh berlapar, tidak boleh tidak berduit, tidak boleh berjalan kaki, tidak boleh susah sedikit dan sangat manja, tetapi mereka mempunyai kepala yang sentiasa besar, sentiasa membuat tuntutan dan sentiasa tamak haloba!!!





4 comments:

Anonymous said...

Memang Sial ni Cina kafir...Ada pulak Melayu bangsat jadi barua

Anonymous said...

Yang satu tu bukan Melayu tapi keeling taksedar diri.

Anonymous said...

Sekolah cina harus ditiadakan, kenapa mesti ada sekolah cina di bumi melayu. Fikir- fikirkan lah bangsa melayu.

Anonymous said...

Bukan saje sekolah cina,like I can university pun sama.
Heran ya kenapa org melayu buat tak kesah je...macam tak Ada apa yang berlaku

 
Blogger Templates