Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, August 7, 2015

PKR ANCAM UNTUK KELUARKAN SEMUA SYARIKAT-SYARIKAT PELABUR DI MALAYSIA KALAU UNDANG-UNDANG INTERNET DIKUATKUASAKAN!!!



Nak nafikan apa lagi... PKR memang sah-sah jahat dan kebanyakan daripada isu yang timbul kebelakangan ini adalah bermula daripada kejahatan PKR yang ditopengi sebagai wira rakyat!!!

Terbaru, PKR berusaha untuk menimbulkan ketakutan sekaligus menghalau keluar syarikat-syarikat asing yang melabur di Malaysia dalam bidang komputer dan multimedia.

PKR menerusi Pengarah Strategiknya, Sim Tze Tzin yang beberapa hari lepas menggunakan gambar Lahad Datu untuk menfitnah PDRM, Kerajaan dan Jabatan Peguam Negara, menegaskan mereka akan menulis surat kepada Bill Gates dan Fortune 500 sekiranya Putrajaya masih mahu meneruskan hasrat meminda akta dan undang-undang berhubung penapisan Internet.

Sekaligus, Sim Tze Tzin membayangkan hasrat PKR untuk memastikan semua syarikat-syarikat pelaburan asing di Malaysia yang berkaitan multimedia menarik keluar pelaburan mereka dari negara ini jikalau kerajaan mahu menguatkuasakan undang-undang berkaitan Internet.

Kebergantungan PKR kepada Internet untuk melakukan fitnah, nampaknya cukup kuat sehingga mereka begitu berani mengancam untuk memiskinkan negara ini, sekaligus mencetuskan huru-hara dari segi sosial mahupun ekonomi, kemudian membangkitkan sentimen dan menyalahkan kerajaan tanpa mereka mahu bertanggungjawab atas perbuatan khianat PKR.


Setiap negara di dunia ini mempunyai undang-undang kawalan ke atas media mereka sendiri. Singapura, Thailand dan China pastinya tidak akan melepaskan orang seperti Sim Tze Tzin yang terang-terang melakukan fitnah ke atas PDRM dengan gambar dua tahun lepas dan langsung tiada kena-mengena dengan penyingkiran Ghani Patail daripada jawatan Peguam Negara. Sim Tze Tzin barangkali telah disaman kalau tidak pun kehilangan kedudukannya selaku Ahli Parlimen dengan denda berat dan tempoh penjara yang lama.

Mujurlah dia di Malaysia!!!

Dengan keadaan masakini yang jelas disumbangkan kebanyakannya oleh penggunaan Internet ala-ala koboi baru dapat pistol, Malaysia seharusnya mempunyai undang-undang yang lebih ketat dan tidak langsung memberi peluang atau ruang kepada manusia khianat seperti Sim Tze Tzin yang terang-terang mahu meruntuhkan dan menghancurkan negara ini.

Kebergantungan kepada fitnah-fitnah menggunakan Internet menyebabkan Sim Tze Tzin tergamak mengeluarkan kenyataan seperti itu. Beralasankan KEBEBASAN MEDIA, membolehkan Sim Tze Tzin dan angkatannya melakukan fitnah dan dengan bantuan pemanipulasian undang-undang, mereka biasanya akan terlepas daripada undang-undang dan akta Internet Malaysia yang sangat longgar.


5 comments:

Unknown said...

aku setuju sangat2, suruh guan eng tutup intel di pulau pinang dulu.

Anonymous said...

Islam tak kisah dgn cabaran ni..
Halaulah semua company tu..
Bukan diaorang yg bagi rezeki..
Org islam ok... Kot cina dap la yg menggaggau!!

Anonymous said...

hapuskan orang semacam ini. huru hara negara dibuatnya. parasit macam ni tak bolih dibiarkan.
banyak negara mengawal internet dinegara masing2. kawal yang jenis merosakan....

Anonymous said...

Mujur lah dia di msia....ini menunjukkan undang2 msia lemah ataupun terlalu lemah...boleh kawtaw dgn afensi berkaitan..tgk lah brape,bnyk yg terlepas dan yg sedihnya...kalu melayu...cepat je nk ngap...hendak pulak politician..malah yg ada sikit bau kentut dgn vip pun terlepas...bkn tukar polisi dan yg dok di aras tu kena tukar....ikan kalu nk busok...dari kepala dulu...

Anonymous said...

Kasi mampus ini cina sial.

 
Blogger Templates