Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, August 14, 2015

POLIS TAK BOLEH AMBIL TINDAKAN KE ATAS RARA OTHMAN SEBAB DIA DAP, SEBALIKNYA KENA KOREK DAN CARI KESALAHAN SERTA JENAYAH YANG MUNGKIN DILAKUKAN OLEH NAJIB!!!



Bukan main memekak lagi Lm Kit Siang apabila polis memanggil Rara Othman untuk memberikan keterangan berhubung postingnya yang bersifat hasutan. Lim Kit Siang segera mengajar polis agar tidak perlu mengambil sebarang tindakan kerana ia akan memalapkan bintang Rara Othman sebagai pemimpin muda Melayu dalam DAP. Sebaliknya Lim Kit Siang menyalahkan polis kerana tidak bertindak ke atas pro-kerajaan yang dikatakannya membuat pelbagai kesalahan termasuklah menghasut.

Lebih menarik lagi ialah, Lim Kit Siang dalam nadanya meminta agar polis melupakan sahaja dosa dan kesalahan Rara Othman kerana perbuatan tersebut dilakukan oleh Rara Othman hampir setahun yang lalu, sebaliknya lebih menggiatkan usaha untuk bekerjasama dengan DAP menggulingkan Najib Abdul Razak dan menyelongkar kesalahan-kesalahan dan jenayah-jenayah yang telah dilakukan oleh Najib selama ini. (RUJUK DI SINI)

Inilah perangai HARAMJADAH di negara ini. Puaknya cukup maksum dan sentiasa dianggap dan diberikan persepsi berada di atas kebenaran pada setiap masa. Kalau sudah terkantoi pun, polis dan kerajaan akan dipersalahkan. Malah kalau sudah terdesak sangat, Lim Kit Siang dan DAP akan menyalahkan peruntukan undang-undang di negara ini yang tidak berpihak kepada hasutan dan gerakan subversif yang dibuat.

Undang-undang negara ini mengikut DAP dan Lim Kit Siang, mesti patuh dan akur kepada kehendak DAP. Mesti mengecualikan DAP daripada dikenakan tindakan, dan itu barulah mengesahkan undang-undang Malaysia. Apa-apa sahaja yang dilakukan oleh para pemimpin dan orang DAP, tidak boleh dipersalahkan, sekalipun ianya bersifat menghasut yang boleh menyebabkan pertumpahan darah, tidak boleh dikenakan tindakan selain perlu dianggap sebagai satu bentuk dan cara untuk memajukan negara.

Dengan kata lain, antara undang-undang negara dengan DAP, DAP adalah mengatasi segala-galanya.

Mungkin disebabkan itulah, sehingga ke hari ini, DAP dan Lim Kit Siang tidak pernah mahu mengaku bersalah dan memohon maaf kepada rakyat Malaysia kerana menjadi pihak utama dalam tragedi berdarah 13 Mei 1969 apabila bermula dari tahun 1966 iaitu selepas DAP ditubuhkan, Lim Kit Siang dan konco-konconya telah mempertikaikan semua peruntukan Perlembagaan Malaysia berhubung hak keistimewaan Melayu-Bumiputera, Bahasa Melayu dan agama Islam selain melakukan hasutan secara lebih giat pada kempen dan rapat umum selama 21 hari sebelum hari pengundian pada 10 Mei 1969.

Jadi, apabila Lim Kit Siang mempersoalkan polis kerana memanggil Rara Othman untuk memberikan keterangan berhubung perbuatannya sendiri, itu bukan bermakna Lim Kit Siang dan DAP membela keadilan, tetapi sebenarnya mahu menunjukkan dan membuktikan kepada para pengikut serta pemercaya mereka bahawa DAP adalah 'above the law'.

Tidak lebih daripada itu....


5 comments:

Anonymous said...

Apalah Sial ada cina kafir harbi kat Malaysia ni. Masih ada jugak orang Melayu Islam nak bersekongkol dengan haram jadah ni.

Anonymous said...

tangkap je puak harami tu.

tapi jangan la sibuk nak cover up piem sampai sprm, bnm semua kita serbu.

Anonymous said...

Rara dah tak de parti lain ke nak masuk,mak bapak Kau tak bising ke kau join parti cina

Anonymous said...

huhuhu

Ruzi Shuib said...

http://www.therakyatpost.com/letters-from-the-rakyat/2015/08/18/why-i-will-never-support-dap/

 
Blogger Templates