Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, August 29, 2015

TERKINI!! PENYOKONG DAP YANG BERSELINDUNG DI SEBALIK BERSIH 4.0, GUNA PENYAPU, ULANGAN 10 MEI 1969!!!




10 Mei 1969, ketika keputusan PRU-3 diumumkan, para penyokong DAP dan komunis keluar berarak di jalan-jalanraya sekitar Kuala Lumpur. Mereka menyerang dan menyerbu lokasi-lokasi Melayu terutama sekali di Jalan Raja Muda (Prince Road) dan Chow Kit yang terletak berhampiran Kampung Bharu, kampung Melayu terbesar di Kuala Lumpur.

Mereka membawa penyapu, menyumpah seranah, meludah, menghina dan memperlecehkan Melayu-Bumiputera. Kumpulan anarki yang didalangi oleh Komunis dan Sosialis dengan dibantu oleh kongsi-kongsi gelap, kemudiannya melakukan jenayah pembunuhan dan cubaan menghapuskan etnik di Kuala Lumpur. Orang Melayu diserang dan dibunuh beramai-ramai.

13 Mei, orang Melayu bersatu dan bertindak. Tidak sampai sehari, orang Cina yang sebelum itu kuat dan sombong menyokong DAP, bercempera melarikan diri. Semua kongsi gelap mereka yang sebelum itu bebas membunuh dan menjarah, bertiempiaran menyembunyikan diri di sarang masing-masing. Komunis dan sosialis yang sangat yakin dapat menjatuhkan kerajaan, turut menghilangkan diri terutama apabila ATM pula mengambilalih peranan menjaga dan mengawal keselamatan bermula dari Renjer dan kemudiannya Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD).

Hari ini, para penyokong DAP seperti mahu mengulangi apa yang berlaku pada Mei 1969.



Gambar-gambar para penyokong DAP membawa penyapu dan memberikan isyarat serta simbol untuk menggulingkan kuasa Melayu atas nama kononnya keadilan dan samarata serta BERSIH, sudah boleh dilihat dengan ketara.

Jumlah mereka jauh lebih ramai berbanding 1969. Berdasarkan laporan yang diterima, sehingga jam 1:30 tadi, jumlah penyertaan adalah lebih kurang 14,390 orang dengan peserta Cina adalah 90%. Antara pemimpin DAP dan PKR yang hadir termasuklah:

(1) Teo Kok Seong - Ahli Parlimen Rasah merangkap Ketua DAPSY (SOGO)
(2) Adam Adli - anarkis (PASAR SENI)
(3) William Leong Jee Keen - Ahli Parlimen Selayang (SOGO)
(4) Ong Chin Weng - ADUN Bukit Tunku (SOGO)
(5) Syed Ibrahim - GMI (SOGO)
(6) Raja Kamarul Bahrin - Ahli Parlimen Kuala Terengganu (SOGO)


7 comments:

Anonymous said...

Nampaknya mereka mengguna BERSIH untuk kepentingan Parti Politik semata-mata. KOnonnya untuk rakyat? Apapun, harap pemimpin-pemimpin DAP jangan biadap, dan mewujudkan provokasi.

Anonymous said...

Melayu yang hadir yang TAK SEDAR DIRI!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...


Mesti kasi ingat pada kaum pendatang kafir harbi babi,ini TANAH MELAYU.Negara ini orang Melayu punya. Kalau benci sangat dengan apa-apa yang berkaitan denagn Melayu dan Islam, sila berambus dari TANAH MELAYU ini.Kami tak perlu rakyat yang perangai dan rupa sebijik macam BABI!!!!

Bintangjauh said...

Salam dari jauh...

Disini Peranchis juga terdapat cina-cina Ipoh mali dan KL mali yang menetap disini lagi dahsyat penghinaan mereka terhadap orang melayu dan teramat membenci negara tempat lahirnya yaitu Malaysia, besar kepala mentang-mentang menetap di Peranchis... sampai mahu menukar kerakyatannya tidak mahu memegang passport Malaysia karena bagi mereka tak ada class jadi rakyat Malaysia, jelas dan terang bangsa cina sememangnya tidak reti mengenang jasa & budi, lupa daratan dan angkuh seangkuhnya manusia didunia adalah bangasa cina !!! Lagi ramai bangsa cina mahu menukar kerakyatannya lagi saya senanghati karena spesis ber-tshirt kuning seperti warna kulit mereka tidak boleh dipercayai lansong... pengkhianat, penipu dan kejam adalah darah-daging mereka !!!

Semoga tanahtumpahdarahku dijauhkan dari cengkaman pemberontak keturunan komunis cina yang sedari 10 Mai 1969 bercita-cita mahu mengambil-alih negara Malaysia secara menyapu "bersih" kononnya dengan penyapunya made in china itu !

Mara ke depan wahai bangsaku Melayu bagi merebahkan bangsa ultra-kiasu dari berkuasa dengan sewenangnya dan ingatlah bahawa tarikh bukti 10 Mai 1969 yang terbukti nyata bahawa mereka tidak boleh dipercayai karena mereka bangsa pembangkang yang tiada berperikemanusiaan lagi berhati perut makan segala yang bukan-bukan dan pelik maka itu mereka adalah sejenis bangsa yang mementingkan diri mereka semata yang mengamalkan perkauman apatah lagi sedari merdeka mereka tidak fasih berbahasa Melayu ! jangan sekali kita memberi jalan dan muka kepada bangsa yang berpaksikan $$$ yang bertuhankan wang semata karena dajjal jahanam pembalasannya kelak ! Contohnya, lihatlah apa yang sering terjadi yang diperlakukan di Pulau Pinang...
beringat-ingatlah wahai bangsaku Melayu, sebelum terlewat/sebelum nasi menjadi bubur maralah ke depan bersatu padulah kita bersama yang berpaksikan ke satu pegangan amanah sejujurnya yang telah diamanatkan sedari Bapa Kemerdekaan yang nekad berjuang demi kesejahteraannya bangsa Melayu dan bumi Malaysia khasnya... jangan kita terlanjur lagi dan lagi dan seterusnya terumban jatuh tanpa sedar diri dan terpincang lagi untung nasib bangsa kita yang sekian lamanya diperbodoh kecilkan sesuka hati mereka dan jangan kita termakan dek umpanan/sogokan mereka yang licik untuk menarik kita bersama mengambil bahagian ke dalam kancah permainan tipu dan kotor dari mereka itu !!!

Renungi sedalamnya, Malay-sia adalah negara hak asasi kita Melayu punyai karena ayat didahului oleh Malay dan kemudian sia jadinya kitalah bangsa Melayu & Bumiputra/son of earth-soil yang berhemah tinggi yang memiliki tanahairku...

Salam mesra.

Anonymous said...

Sapu tetap sapu...sbb umno baru ngan u ni sampah sarap negara...

Anonymous said...

jangan nanti, penyapu disambut dengan parang panjang. itu je aku nak cakap.

Anonymous said...

...nak sapu Najib ngan Kroni dia la. Melayu baju merah..konon kebal bagai. Kena cuit sikit ngan Polis terus batal. Apa la ek... Nagara nak hancur pun Melayu jadi PM. Ikut pula cakap RM. Otak macam AM...3.85 ja standard.

 
Blogger Templates