Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, September 1, 2015

ANAK HIJJAZ KASTURI YANG MERUPAKAN SEORANG PENARI, DITANGKAP DI BAWAH SEKSYEN 504 KANUN KESEKSAAN!!!



Bilqis Hijjas, anak kepada arkitek terkemuka Hijjas Kasturi, mungkin menghadapi tuduhan di bawah Seksyen 504 Kanun Keseksaan kerana penghinaan yang disengajakan selepas didakwa menjatuhkan Belon Bersih 4 di pusat membeli-belah Pavilion di Kuala Lumpur hari ini.

Penari berusia 35 tahun itu ditahan oleh polis bantuan pusat membeli-belah selepas dia didakwa menjatuhkan 7 belon kuning yang mempunyai perkataan "demokrasi", "media yang bebas" dan "keadilan" yang dicetak pada belon tersebut dari Aras 5 pusat membeli-belah itu.

Belon yang dilepaskan dari tingkat lima itu menarik perhatian umum apabila ia dilepaskan ketika Najib menonton persembahan tarian ketika pembukaan DiverseCity 2015: Festival Kesenian Antarabangsa Kuala Lumpur.


Namun begitu, belon tersebut berlegar-legar di udara sebelum jatuh di belakang pentas utama dan kemudiannya disimpan oleh pasukan keselamatan pusat membeli belah itu.

Sekitar 200 pengunjung terkejut apabila melihat belon itu, ada di antara mereka yang merakamkan kejadian tersebut dan ada juga menuding jari ke tingkat atas.

Manakala seorang polis bantuan lagi pula, terus ke tingkat lima untuk menjejaki individu yang melepaskan belon berkenaan.

Najib dan Rosmah tidak menunjukkan sebarang reaksi kerana tidak menyedari insiden itu berlaku.

Sebelum belon kuning itu dilepaskan, kedua-duanya meluangkan masa meneliti pameran lukisan yang diadakan di ruang legar tingkat bawah pusat membeli belah itu. (BELIA BANGKIT)


6 comments:

Orang Kampong said...

Tu baru belon jatuh pun dah gabra...belum bala allah turun lg utk dua pasangan sejoli itu...beringatlah...gaji pm brape sen sgt kalu tgk kpd blanja kawin anak kalah anak jutawan..inilah pemimpin umno....dgn belon takut...kutukan allah tk takut...kalu najib ada maruah....dia ckp kat polis...lepaskanlah budak tu...sekurang kurang aku tahu ada,org meluat dgn aku...entahlah akhir zaman ini...kuasa rakyat dia takut..kuasa tuhan dii tak endahkan....najib...resign...its time for u to pack up n withdraw...ur gone...localy n internationaly...2.6b....bro....mana p duit tu...

Anonymous said...

Kesian kat dia la.
Umur dah 35 tahun dan jadi penari. Tak bertudung pulak.
minta sesiapa tolong tarbiah kat dia.
Sebab tak nak besok diakhirat dia cakao tiada sesiapa tolong dakwah kat dia.

Anonymous said...

Kurang ajar seperti orang yang kemaluannya tak bersih kerana:

1. Tak sunat (banyak palat)

2. Kencing tak basuh dan bau bacin

3. berak lap pakai tisu

4. bulu ari-ari setebal hutan hujan Amazon

Juga;

1. Bulu ketiak tidak dijaga

2. Mulut busuk

sufas_04 said...

Bukan salah orang tua nya tetapi dia memilih berbuat demikian dengan tindakan yang sia sia.

Anonymous said...

Lagi sorang melayu bodoh belaan DAP . ini semua puak2 marina anak mantan nyanyuk tulah.

Unknown said...

baru belon jatuh..kalau rm2.7 bilion jatuh mau terkencing pok jib

 
Blogger Templates