Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, September 30, 2015

FITNAH KEPADA ROSMAH ADALAH SUATU KESEKSIAN, KESEDAPAN DAN KENIKMATAN TIDAK TERHINGGA!!!



Kalau keluarga Anwar Ibrahim terutama anak dan bininya berkata, orang yang paling banyak difitnah adalah Anwar Ibrahim, mereka adalah pembohong paling wahid. Kewahidan itu memang amat jelas memandangkan Nurul Izzah sendiri mengakui dalam perbicaraan fitnah melibatkannya dengan Raja Nong Chik, dia telah fitnah calon UMNO-BN PRU13 itu.

Justeru bagi mengelakkan perbicaraan lebih banyak menelanjangkan pembohongan dan fitnahnya, Nurul Izzah telah menyelesaikan kesnya di luar mahkamah dan awal sebelum itu dengan bersenjatakan air mata, berjaya memperolehi persetujuan Nong Chik.

Orang yang paling banyak menerima fitnah sebenarnya adalah Rosmah Mansor. Rosmah Mansor telah difitnah dan menarik fitnah semenjak dia mula berkahwin dengan Najib lagi.

Memandangkan kebanyakan fitnahnya tidak dijawab, dan Rosmah sendiri pun bukannya ahli politik yang menyalak dan melalak bila isu peribadinya diperkatakan dan difitnah, makin ler sedap Rosmah difitnah. Apa-apa sahaja berita bahkan walau hanya sekeping gambar Rosmah berposing di hadapan kamera, sudah cukup untuk menimbulkan pelbagai cerita sensasi.

Menjadi Rosmah dalam erti kata lain, amat malang kerana apa-apa sahaja yang dilakukannya akan dipandang serong.

Kalau Rosmah seorang penyanyi yang merakamkan lagu, albumnya pasti akan sold out. Bukan untuk didengar nyanyiannya tetapi album-album tersebut dibeli untuk dimusnahkan secara pukal.

Jadi jangan hairanlah kalau puak penyembah PALAT Kit Siang menggunakan gambar Rosmah untuk mencipta fitnah dan fenomena baru seperti tang dilakukan dan viral masakini membabitkan Persidangan PBB.


Penyembah PALAT Kit Siang itu barangkali terlalu bodoh sehingga berasakan kerusi-kerusi di dewan persidangan boleh diduduki sesuka hati.

Bodoh sangat kut sampaikan tak tahu mana satu kerusi wakil tetap negara dan pemerhati dari negara-negara anggota. Isu yang cuba ditimbulkan ialah ROSMAH DUDUK DI TEPI MENTERI dan persepsinya ialah kerusi berkenaan hanya khas untuk menteri.

Kedatangan dan kehadiran isteri-isteri ketua negara dalam persidangan PBB bukanlah perkara luar biasa dan baru. Hanya mereka yang tidak pernah ambik tahu, tak pernah berminat tetapi tiba-tiba berminat kerana wujudnya Rosmah Mansor di Persidangan PBB sahaja yang akan muncul dengan kenyataan sebodoh itu bagi tujuan fitnah.

Tapi nak buat macam mana, kan... PENYEMBAH PALAT KIT SIANG seringkali palat-palat yang lain sama SEKULOP dengan Kit Siang...

Itu yang sedap sangat buat fitnah kat Rosmah!!!



4 comments:

Ted Manoff said...

Depa rasa taik palat Kit Siang manih macam halwa maskat peneng kot...

Anonymous said...

Kes DENGKI tahap kritikal!

Aku Bangga dengan DS Rosmah! Semoga Allah swt terus berkati hidupnya sekeluarga! Aammin!

Dia tak pernah kacau aku, mengata aku, pinjam duit aku, mengumpat aku...

Aku bangga dia isteri PM aku!!

Anonymous said...

perdana menteri lain xde r buat cam najib buat ni bagi rosmah je cam xde menteri lain.

Anonymous said...

Masa Tun dan Pak Lah PM tak dak pun kita tengok isteri mereka duk sama menyibuk kat UN tu.Tapi Rosnah ni cukup hebat yer?

 
Blogger Templates