Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, September 8, 2015

HIMPUNAN BAJU MERAH MARUAH MELAYU: TIMBALAN PERDANA MENTERI DAH BAGI LAMPU HIJAU UNTUK AHLI-AHLI UMNO SERTAI!!!!



Timbalan Perdana Menteri, Ahmad Zahid Hamidi mengesahkan bahawa tiada sebarang sekatan bagi mana-mana ahli UMNO untuk mengambil bahgian dalam Himpunan Baju Merah yang juga dikenali sebagai Himpunan Maruah Melayu pada 16 September nanti di Kuala Lumpur.

Menurutnya, ini adalah kerana setiap ahli UMNO mempunyai hak untuk menyertai mana-mana demonstrasi atau himpunan yang mahu disertainya.

"Kita akan membenarkan polis memberikan mereka permit dan melakukan operasi penguatkuasaan. Perhimpunan ini akan dianjurkan oleh NGO dan NGO tersebut telah menjemput UMNO. Ia adalah hak individul untuk menyertai himpunan itu," katanya dalam satu sidang media selepas mesyuarat pengurusan bencana alam dan bantuan yang dipengerusikannya.

Himpunan tersebut yang jatuh pada Hari Malaysia, dijangka akan disertai oleh majoriti orang Melayu yang berpakaian berwarna merah yang berarak di jalan-jalan di Kuala Lumpur dan berkumpul secara aman di Bukit Bintang dan Petaling Street. Perhimpunan tersebut akan berlangsung selama 12 jam. (SUMBER)


4 comments:

Unknown said...

Apa ada hal.
Berkumpul ker..berguling ker.
Ikut suka.
Aku tengok jer....

Anonymous said...

Taniah, sebab jumlah kedatangan nanti menggambarkan maruah melayu..

Anonymous said...

Teruskan usahamu umnonajib memalukan melayu..

Anonymous said...

Ini bukan hal Najib ke, Umno ker, Pas ker.

Ini hal orang Melayu. Orang Melayu mendepani musuh Melayu, Cina DAP kurang ajar yang bawak fahaman komunis.

Tahap sabar orang Melayu dah sampai breaking point. Tiada lagi toleransi. Kasi ajar cukup-cukup kali ini supaya dia berdisiplin dan beradap, menjadi rakyat Malaysia yang menjunjung Rukunegara.

 
Blogger Templates