Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, September 16, 2015

HIMPUNAN MERAH BERJAYA DISEKAT FRU DI PANGKAL PETALING STREET!!!


Mana Otai Reformasi?

Mana Ronnie Liu?

Mana Abdul Razak Ismail, bekas Ketua Cabang PKR Pasir Salak yang menyertai DAP dan menjadi anjing suruhan Ronnie Liu untuk mempertahankan Petaling Street?

Konon-kononnya 2000 orang Melayu Otai Reformasi atau lebih dikenali sebagai ANJING DAP akan mempertahankan Petaling Street daripada rempuhan Baju Merah.


Kononnya, sebelum Baju Merah masuk ke Petaling Street, mereka perlu terlebih dahulu berhadapan dengan Otai Reformasi yang bukan sahaja akan membentengi bahkan akan melakukan TANGKAPAN RAKYAT demi kepentingan Cina-Cina DAP Petaling Street.

Bukannya ramai sangat pun Baju Merah yang datang ke Petaling Street. Mereka adalah sebahagian kecil daripada yang tidak dapat masuk ke Padang Merbok yang sudah sesak sehingga memenuhi semua jalan berhampiran Padang Merbok.

Sepatutnya Otai Reformasi tidak berhadapan dengan masalah untuk untuk membentengi rempuhan Baju Merah di Petaling Street.

Rupa-rupanya Otai Reformasi hilang mencicit. Ronnie Liu juga lintang pukang menyorok apabila gerombolan Baju Merah datang 'melawat' Petaling Street yang tidak pernah terjejas dengan apa-apa demonstrasi yang dianjurkan oleh BERSIH tajaan DAP sebelum ini.


Sesuatu yang pasti ialah, di sebalik cerita-cerita tentang BETAPA TIDAK RAMAINYA BAJU MERAH sehingga perlu menggunakan teknologi Photoshop bagi menampakkan ramainya Baju Merah di Kuala Lumpur, Bandaraya lengang dengan hampir kesemua Cina-Cina DAP yang sebelum ini cukup angkuh dengan BERSIH 4.0 mereka, menutup kedai masing-masing.

PDRM telah menjalankan tugas tanpa mengira bulu bertentangan dengan dakwaan para BABI DAP sebelum ini. Begitu jugalah yang berlaku kepada para peserta Himpunan Baju Merah yang cuba merempuh masuk ke Petaling Street.

Walaupun PDRM boleh mengambil jalan mudah dengan membenarkan para peserta Baju Merah masuk ke Petaling Street dan seterusnya menawan lokasi yang telah dijajah sebagai Chinatown itu, tetapi undang-undang tetap dijunjung. Petaling Street telah diletakkan sebagai kawasan larangan untuk Baju Merah.

Kegagalan mematuhi arahan dan peraturan menyebabkan mereka dikenakan tindakan oleh FRU!

Tidak ramai yer?


3 comments:

Anonymous said...

Ronnie dan geng2nya x ada telur hari ni...
Sblm ni nampak garang..rupa2nya babi pondan..

Anonymous said...

PDRM double standard
Bila BERSHIT rempuh peniaga2 MELAYU , PDRM tak sekat pun. Tak puncut air pun.
Betul betul DOUBLE STANDARD . PDRM hanya berani dengan orang MELAYU.

Anonymous said...

Semua sepet menyorok dlm rumah sbb telur kecut. Bagus.... Lapang sikit jalanraya

 
Blogger Templates