Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, September 13, 2015

MEREKA BENAR-BENAR MENCABAR DAN PENGAWAL SERTA PENGURUSAN PULA, PENAKUT DAN KECUT SEKECUT-KECUTNYA!!!



Melihat kepada senario masakini, puak berkenaan benar-benar menguji dan mencabar kesabaran umat Islam di negara ini.

Selepas TESCO Ampang dan Plentong Jaya dicemari dengan perangai HARAMJADAH yang tak tahu menghormati sensitiviti, termasuklah enggan menerima peraturan antarabangsa yang tidak membenarkan sebarang haiwan peliharaan dibawa masuk ke pusat membeli-belah, kini KLIA pula dijadikan sebagai tempat untuk mereka menunjukkan kekuasaan dan keharamanjadahan mereka.

Kalau HARAMJADAH-HARAMJADAH tersebut berkata, apa salahnya membawa anjing masuk ke lapangan terbang, barangkali mereka memang jenis BANGANG KERANA TERLALU BANYAK ULAT DALAM KEPALA MEREKA, semua lapangan terbang di seluruh dunia tidak membenarkan mereka membawa anjing, sama ada di dalam troli mahupun dikelek.

Haiwan peliharaan yang hendak dibawa, perlulah berada di dalam kotak kurungan yang tersendiri. Bukannya lepas bebas macam otak mereka.

Kalau puak berkenaan yang berlagak kononnya mereka lebih pandai tetapi sebenarnya mereka adalah SPESIES MANUSIA TERBODOH tetapi SANGAT SOMBONG di dunia ini, yang menjadi masalah adalah pengawal dan pengurusan lapangan terbang itu sendiri.

Gambar di atas dikhabarkan dan diberitahu telah dirakamkan di KLIA.

Ke mana perginya pengawal keselamatan di KLIA yang mengenakan pakaian seragam PDRM dan dipanggil sebagai POLIS LAPANGAN TERBANG?

Adakah mereka juga jenis tidur, jenis tidak tahu peraturan dan jenis tidak berani menguatkuasakan peraturan kecuali kalau melihat penumpang sebangsa?

Mengapa tidak dikuatkuasakan peraturan yang digunapakai oleh lapangan terbang dan pemilik premis di seluruh dunia? Mengapa dibiarkan puak-puak berkenaan masuk ke lapangan terbang?

Atau sebenarnya pengawal dan pengurusan lapangan terbang memang jenis takut dengan golongan berkenaan, itu sebablah mereka tidak berani berbuat apa-apa!!!


5 comments:

Anonymous said...

Bagi betis nak peha...pihak penguasa kita lembab. Tengoklah walaupun mahkamah Thailand telah terang2an ada pengkhinatan tetapi pihak berkuasa kita masih nak buka file, tak mahu pro aktif. Apa lagi, pihak pihak jahat ini ambil kesempatanlah.

Lepas ni mereka mungkin bawa Babi pula ke Tesco dan airport.

ramlan aziz said...

Bodoh....!

Anonymous said...

I want to touch dogs tak mahu cium2 anjing lagi ke?Lagi bagus bawa berjalan jalan2 seitar kampung atau bawa naik kereta. Dapat title Mat/Kiah anjing.

Anonymous said...

Di sana anjing ,di sini anjing ,di situ anjing ,di depan anjing di belakang ,di atas anjing di bawah anjing mana mana ada anjing ,

Anonymous said...

Hanjing lg cerdik dr tuan nya sbb patuh pd arahan..tp tuan nya tetap bodoh hina dr hanjing nya..puihhg

 
Blogger Templates