Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, September 5, 2015

MEREKA SAMSENG BILA DI KALANGAN MEREKA SENDIRI... SEKARANG POLIS SEDANG CARI MEREKA... JOM BANTU!!!



Mereka fikir, mereka tidak akan dikenali, tidak akan dapat dikesan dan komuniti mereka akan menyembunyikan mereka.

Mereka sangka, mereka amat kebal daripada sebarang tindakan undang-undang kerana MAJLIS PEGUAM akan sentiasa berada di belakang mereka.

Mereka jangka, DAP akan sentiasa mempertahankan mereka dengan menyebarkan dan membuat fitnah sambil menimbulkan pelbagai isu baru.

Jom kita bantu polis mengesan mereka ini!!!

Jom kita ajar mereka agar menghormati undang-undang di negara ini!

Jom kita beritahu mereka, mereka tidak lebih daripada sekadar sekenit yang perasan mereka adalah garuda!!!


8 comments:

Anonymous said...

Bila ramai dia mula tunjuk samseng. Hadi & Daeng Bugis bila nak pijak gambar DAP&Maria Chin&Puteri Balqis Ambabiga. Ini bukan kes PM/PAS tp maruah melayu.

Anonymous said...

Ha ha ha.dh nyorok bwah katil tu.takut kena tamgkap.
muka pun mcm cina bukit tk sekolah

Melayu Geram said...

Kalau dah dpt tangkap haramjadah ni, jgn dakwa dakwi lg dah...aku cadangkn biar anak PM dan anak TGHH pulak pijak gmbr bapak haramjadah tu...mesti dilakukn 'UPACARA' memijak tu di depan haramjadah yg terror memijak masa bersih aritu...tu....paksa diorg tgk gmbr bapak diorg dipijak oleh anak PM dan anak TGHH...Kalau bapak diorg dah mampos, pijak gmbr emak diorg plak.
Kalau setakat tangkap, pastu settle dgn mintak maaf je, tak payah la pdrm buang masa cari diorg...

Anonymous said...

Macam kempitai pula bila dah ramai dan dibantu oleh melayu untuk tunjuk samseng. Kalau tak pun macam pol pot. Habis dihalau ke kem dan dibunuh. Ada melayu tak sedar diri kondem pengurusan masjid & puji melangit gereja kerana mesra bersih.

Anonymous said...

dulu pun ada banyak jugak kes melayu pijak gambar
habaok pun tarak
dulu china sokong mca bn jadi kuat
lani china sokong dap bn jadi kurang kuat
tu yang banyak mengeliat
padan muka bn

Rahim Satria said...

Dari cari depa..baik suruh plis jaga sempadan.
Khuatir ada lagi kubur Pati kat sana.
Jangan marah yer....

labi said...

..ada baiknya cina dgn xsokong BN, tak de la pening kepala sangat nak layan kerenah mereka. Lagipon depa dan hilang arah dh tu.. tu yang sakan menyokong BERSIH dan PKR.

Anonymous said...

wassalam. Eden baco komen diatas ado yg kato ini soal maruah. Maruah apo? Maruah Melayu dah habis bilo oran bolih pertikaikan hak oran Melayu, Raja Raja Melayu-kedudukan dan keistemewaan oran Melayu. Apo tak de tindakan dari gomen? Alvin Tan permainkan Islam dan berbko puaso-mengapo gomen diam? Namawee buet hal mengapo diam? Jawapan nyo-Najib takut hilang pengundi Cino. Itu jo. Maruah dah tak de

 
Blogger Templates