Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, September 29, 2015

SUDAHLAH PENUBUHAN PARTI PUN MENIPU, SEKARANG, ORANG MISKIN PULA DIGUNAKAN UNTUK MENIPU OLEH PARTI PIMPINAN MAT SABU!!!



Berbohong dan mencari kesalahan, kemudian membuat tuduhan memang mudah. Ia adalah kerja yang tidak memerlukan sebarang modal, cukup sekadar menimbulkan persepsi dan kemudian mempropagandakan persepsi tersebut dengan cara menjaja menerusi kaedah paling murah iaitu meniupkan fitnah dan tipu daya.

Itulah yang dilakukan oleh golongan PARASIT PAS yang kini sudah keluar dan bersekutu dengan DAP di bawah pemidang Gerakan Harapan Baru atau Parti Amanah Negara. Sulaiman @ Leman Raja Lawak yang merupakan Pengerusi Penaja GHB atau PAN. 

Kerja-kerja fitnah ini dilakukan oleh Sulaiman atau Leman Raja Lawak yang menggunakan Facebook sebagai medium utamanya. Maklumat berkenaan separuh benar, tetapi separuh lagi kebenaran telah dan dengan sengaja disembunyikan bagi tujuan fitnah.



Kononnya Ketua Cawangan UMNO dan Pengerusi JKKK serta KEDA dan ADUN yang merupakan Exco Pembangunan Luar Bandar dan Pembasmian Kemiskinan Kedah tidak mengambil sebarang tindakan walaupun si penama adalah seorang penyokong kuat UMNO. Malah kononnya berita tersebut cuba dihilangkan oleh pihak terbabit.

Penama, Zainol Abidin bin Abu Bakar, berusia 36 tahun, dan beralamat di Kg. Lubuk Besar, PDM Teloi dalam DUN Jeneri. Bekerja sebagai penoreh getah dan sudah beristeri serta mempunyai dua orang cahaya mata berusia 8 dan 3 tahun. Dia telah mendirikan rumah sendiri pada pertengahan tahun 2014 di atas tanah milik ibu saudaranya.... teruskan bacaan di BULETIN 247


2 comments:

Anonymous said...

kena tukar nama..leman raja lawak kpd leman raja fitnah..

Anonymous said...

Hahahaha...leman raja lawak...buat lawak je la tu...

 
Blogger Templates