Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, October 22, 2015

PDRM BUKA TIGA KERTAS SIASATAN KE ATAS TUN DR. MAHATHIR!!!



PARLIMEN | Polis telah membuka tiga kertas siasatan terhadap aduan yang dibuat ke atas bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad atas dakwaan menghasut.

Siasatan mengikut Seksyen 500 kanun Keseksaan adalah berikutan dua laporan polis yang diterima di Klang dan satu lagi di balai Jinjang.

Menurut Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dalam jawapan bertulisnya di Parlimen, laporan polis Jinjang yang dibuat ke atas Dr Mahathir telah dihantar ke Pejabat Peguam Negara.

“Kertas siasatan dirujuk kepada Timbalan Pendakwaraya pada 9 Oktober untuk ulasan dan arahan selanjutnya setelah siasatan selesai dijalankan.

"(Dua lagi laporan) akan dirujuk kepada timbalan pendakwa raya untuk semakan dan arahan lanjut selepas penyiasatan selesai," katanya (SUMBER)

7 comments:

Anonymous said...

Bagus la tuh....dah terlalu lama kerling kerala ni ingat dia sekeluarga adalah "above the law".

Anonymous said...

He's maybe even thinking he is the law, cause he's the king maker bro.

Anonymous said...

tolong Tun cepat2 mohon ampun dpd PM Najib spya tak dijel

Rozai CBR said...

Bagus juga ....nak juga bila pula nak buka kertas siasatan kpd najib pula?

Anonymous said...

kesian3,aku tengok kau takde kerja lain buka aje mata terus jilat bontot na**b sampai licin. Orang nak menghalang kemungkaran kau lain cerita. aku harap tahun depan kau dianugerahkan bintang penjilat dan macai tegar

Anonymous said...

Nak halang mungkar halang lah mamak kerana tu drp menghirup duit rakyat oleh kroni dia. Kes IPP, AP, Tol dll ratus billion babe.

Anonymous said...

kesian3 ko ni nk halang kemugkaran dgn carut ke 5.58? sapa yg mungkar???hehe

 
Blogger Templates