Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, January 6, 2016

HAH, MAIN-MAIN KAT FACEBOOK, SEKALI YB DATANG, TAHU PULAK KAU MENYOROK DAN TOLAK LAKI KAU KE DEPAN!!!



Kahkahkah ..
2 hari lepas kutuk YB dan Pejabat DUN Kemasik di FB kononnya YB tak mahu tanda tangan borang permohonan asrama anaknya. Bila YB datang rumah tak mahu keluar pula. Cerita tipu.

KEMAMAN: Seorang wanita yang meluahkan perasaan tidak puas hati ketika berurusan di Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Kemasik di facebooknya mungkin tidak menyangka bahawa dia akan didatangi wakil rakyat kawasan itu sendiri, Ir Rosli Ibrahim semalam.

Kunjungan itu bagaimanapun hanya disambut suami wanita berkenaan kerana beliau dikatakan tidak mahu keluar berjumpa Ir Rosli.

Menurut sumber, kunjungan Ir Rosli itu bertujuan bagi mendapatkan gambaran sebenar apakah isu yang menyebabkan wanita berkenaan tidak berpuas hati apabila menulis dengan bahasa yang agak keras di facebooknya.



“YB juga bawa bersama pegawai Pusat Khidmat DUN kerana mahukan masalah itu diselesaikan, namun hasrat itu sedikit terbantut kerana wanita berkenaan tidak keluar menemui YB dan pegawainya.

“Bagaimanapun suami wanita berkenaan telah memohon maaf kepada YB bagi pihak isterinya mengenai kejadian tersebut,” kata sumber itu.

Tindakan Exco Kerajaan Negeri Terengganu itu telah mendapat pujian banyak pihak kerana beliau telah mengambil langkah segera dan berani dalam menangani masalah yang berlaku.

SUMBER


5 comments:

Anonymous said...

Nasib mung la dapak bini bodh piang gitu
- SSR

Anonymous said...

PETRONAS...

SILA PECAT DENGAN SEGERA LAKI SI MISBAH INI..

RAMAI LAGI ORANG LAIN YANG BOLEH KERJA PETRONAS..

PECAT LAKI YANG TAK TAHU AJAR BINI BERTERIMA KASIH PD KERAJAAN YG MENGUJUDKAN PETRONAS.

PETRONAS ADA BERANI KER TAK?

Anonymous said...

NOK WAT GANE...JENIH TOLO TOK MASUK AJOR. HOK NI BUKANG POMPUANG NI...NI TINE NAMENYE.

Anonymous said...

tahu pulak ketakutan . dasar banjingan . suka mintak publisiti murahan. dia ingat semua wakil rakyat tu jenis bangang mcm dia.

Anonymous said...

Pempuan langsuir tu...

 
Blogger Templates