Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, March 18, 2016

BUSUK HATI, BUTA PERUT DAN KUAT FITNAH... PATUTLAH NAK LULUS DULU, NURUL IZZAH KENA BAGI RASUAH BALIK PINTU!!!



Anak sulung Anwar Ibrahim yang menang di Parlimen Lembah Pantai secara menipu dan menfitnah, yang diperakuinya dalam permohonan maaf kepada bekas calon BN Lembah Pantai, Raja Nong Chik dalam kes yang diselesaikan di luar mahkamah di samping bersulamkan air mata, nampaknya masih tidak serik-serik untuk menipu.

Kali ini, dia cuba mengembangkan pembohongan tentang Kerajaan Malaysia yang enggan menaja pelajar-pelajar ke luar negara lagi bagi menjimatkan wang negara sebanyak RM240 juta.

Hakikatnya, 744 orang pelajar tersebut bukannya dibatalkan biasiswa tetapi diberi dermasiswa untuk meneruskan pelajaran mereka di universiti-universiti tempatan. Pada masa yang sama, kerajaan tetapi menghantar lebih 200 orang pelajar ke luar negara untuk menyambung pelajaran.

Manakala 100 biji kereta TESLA itu tidak dibeli oleh Kerajaan sebagaimana yang difahami oleh Nurul Izzah. Ia sekadar satu simbol atau create awareness dengan penggunaan kereta elektrik berbanding menggunakan petrol. 100 biji kereta tersebut akan diberikan pengecuali duti import dan pembeliannya hanya untuk kegunaan GLC, bukannya Kerajaan. Bila bercakap tentang GLC, maka ianya juga termasuk GLC-GLC di negeri-negeri pembangkang. (RUJUK SINI)

Tak tahulah nak labelkan apa si Nurul Izzah ini, tetapi yang pasti, walaupun dia cuba menampilkan dirinya sebagai seorang yang bijak - sama seperti N.Surendran yang sangat rapat dengannya atau pun Rafizi Ramli yang menduduki carta sebagai PEMBOHONG WAHID DI MALAYSIA - yang pasti, dia memang tidak tahu apa-apa kecuali mewarisi bakat PEMBOHONGAN daripada PAPA JAHATNYA!!!



4 comments:

Anonymous said...

Kalau dah mak dan bapak dua2 bodoh...hasilnya anak betina yang bukan sahaja bodoh, malah penipu dan pemfitnah.
Betina tu dah peluk anjing ke belum hari nih? Ramai kawan2 betina pemfitnah ni yang dah bebas murtad ke?

Anonymous said...



ANAK BAPAK

Gabenor johor said...

inilah pembohongan atas pembohongan yg ditafsirkan oleh org yg kuat bohong yang berasal dari keluarga pembohong walaupun tuhan memberikannya akal yg elok utk berpikir

Anonymous said...

Kasihan betul lah....harapkan rupa sahaja yang cantik tetapi otak berkarat macan orang hilang akal.

 
Blogger Templates