Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 2, 2016

PAKATAN HARAPAN DAN KEMPEN 'SELAMATKAN MALAYSIA' MENERUSI PENYERTAAN TUN DR. MAHATHIR!!!!



Pakatan Harapan yang muncul selepas Pakatan Rakyat musnah, menggabungkan PKR-DAP-PAN, nampaknya memberikan 'muka' kepada Tun Dr. Mahathir selepas bertahun-tahun, atau lebih tepat lagi dari tahun 1998, telah menjadikan Dr. Mahathir sebagai pemangkin dan pencetus kepada REFORMASI, huru-hara jalanan, memburuk-burukkan segala infrastruktur kewangan dan ekonomi negara, penipuan, fitnah dan sebagainya.

Mahathir adalah MAHAFIRAUN, MAHAZALIM dan segala Maha yang lain. Mahathir adalah bapa Korupsi, Kronisme dan Nepotisme (KKN) terbesar sepertimana yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim. Malah Mahathir sanggup menggunakan wang negara dengan pelbagai cara, dengan pelbagai kaedah demi semata-mata untuk menyelamatkan syarikat anak-anak lelakinya serta kaum kroninya. Dan di sebalik kemajuan yang dibuat dari perancangan Mahathir, ia bukannya untuk orang Melayu-Bumiputera kecuali untuk dilihat dan dibangga sahaja. Laba projek-projek besar dinikmati seumur hidup oleh syarikat-syarikat yang berkaitan kroni dan Mahathir telah menjadikan rakyat Malaysia sebagai tukang bayar keuntungan syarikat-syarikat yang dianugerahkan pelbagai projek termasuklah IPP dan konsesi lebuhraya yang tidak mungkin akan rugi walau sesen pun.

 Kononnya kerana itulah, Mahathir ditentang oleh Anwar Ibrahim yang saban tahun membawa jutaan anak-anak muda ke jalanraya untuk berdemonstrasi dan melampiaskan kemarahan kepada Mahathir, menentang segala sistem Mahathir yang disifatkan hanya bertumpu kepada kroni dan anak-anak lelakinya.

Namun itu semua sudah berlalu nampaknya. Cerita sudah berubah.

Mahathir sekarang adalah pemangkin baru kepada golongan yang wujud kerana menentangnya suatu masa dahulu. Pertemuan dengan para pemimpin pembangkang, terutama sekali dengan Lim Kit Siang serta Zaid Ibrahim bagi satu pertemuan atau lebih tepat lagi demonstrasi jalanan yang dijadualkan pada 27 Mac nanti.


DAP menerusi Lim Kit Siang pula sedang berbangga-bangga kerana telah mengatur rancangan bersama-sama Mahathir bagi satu lagi cubaan 'rampasan kuasa' negara ini setelah DAP gagal melakukannya pada 10-13 Mei 1969 dahulu.

Lim Kit Siang dan Mahathir adalah seteru politik paling lama dalam sejarah Malaysia walaupun ada yang mengatakan, perseteruan mereka hanyalah lakonan plastik sebagai ahli politik untuk menutup kerjasama mereka yang sebenar. Dek kerana itulah, apabila Mahathir menentang UMNO atau pemimpin UMNO, Mahathir mendapat 'pujian' daripada para pemimpin pembangkang.

Dan kini, Pakatan Harapan bersama-sama SELAMATKAN MALAYSIA mereka, bergabung bersama-sama Mahathir demi menyelamatkan Anwar Ibrahim yang dipenjarakan selama 5 tahun kerana kesalahan jenayah liwat tetapi dikatakan sebagai tahanan politik dan menyelamatkan Malaysia daripada Najib Abdul Razak.


Adakah Mahathir akan bersama-sama membela Pakatan Harapan atau dia akan kekal dengan kata-katanya bahawa hatinya masih pada UMNO cuma dia mahu menggulingkan Najib Abdul Razak dan UMNO dari persada kuasa kerana malu UMNO sekarang di Presidenkan oleh Najib?

Yang pastinya, Mahathir telah bersama-sama BERSIH 4.0 dan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi, tidak sahaja dari segi lisan dan tulisan tetapi juga kehadiran dirinya dalam demonstrasi jalanan yang dia tidak pernah setuju diadakan ketika di bawah pentadbirannya dahulu.

Maka, kita ucapkan SELAMAT DATANG DUNIA POLITIK BARU, MALAYSIA YANG LEBIH HURU-HARA DAN TIDAK ADA AIR MUKA!!!




12 comments:

Anonymous said...

Selamatkan Malaysia dari Pakatan Tak BerHarapan, Harapan tinggal Harapan...Harapan hanya layak untuk ungkapan sastera terutamanya bila si Uda bimbang mungkin cintanya tinggal harapan.

Ini alam nyata, alam benar bukan alam khayal.

Wahai orang Melayu yang mendabik dada sebagai seorang Islam yang BerIman, yang berjubah atau tidak berjanggut atau tidak. Cubalah anda tenang sejenak, fikirkan ...

Siapa yang melantik DS Perdana Menteri?

Ya kita pergi mengundi, beratur lama nak pangkah kertas undi.

Tapi siapa yang Izinkan? Bukan kita hai bijak pandai Alim Ulama, berkelulusan pondok atau Al-Azhar. Allah swt yang MAHU dia jadi PM kita.

Sebab? Allah Maha mengetahui.

Lihat Anwar Ibrahim, berapa tahun TPM dalam tangan dia? Cuba ingat kembali jika belum nyanyuk.

Mengapa sekarang dia duduk diam-diam sepatutnya Insaf di Sg Jelok, Kajang?

Sebab Allah swt Maha mengetahui! DIA yang Mahu Anwar dipisahkan dari masyarakat. Walau berpuluh peguam dia yang hebat hebat yang handal handal, yang garang garang tetapi maaf JIKA Allah mahu dia dalam tu, duduklah dia dalam tu.

Wan Azizah pun tahu hakikat ini, kita pun tak tahu. Rumahtangga orang. Ada isteri yang lega suami dia jauh dari dia, tapi takkan mereka nak mengaku.

Hakikatnya jangan terlampau melawan Takdir Illahi. Jangan bongkak dan sombong.

Saya sokong PM, saya BUKAN Ahli UMNO, PAS PUSS PISS atau AMANAH, ya ini pun satu hal. Macam tak ada nama lain. AMANAH konon, dengan diri sendiri pun tak boleh AMANAH nak ajak kita percaya dengan mereka!

Orang lain kau boleh tipu boleh perdaya, saya? Maaflah, saya tak senang terikut2 ajakkan orang, pujukan orang.

DS Najib menjalankan tugasnya dengan baik, ramai yang dengki. Hai maklumlah kalau tak dengki khianat itu bukan Melayulah namanya!!

Silakan kalau nak hancurkan bangsa sendiri, tapi awas...kesannya bukan sehari...

Allah tidak jadikan SYRIA sia-sia, ISIS....ini semua satu pengajaran. Tetapi kau orang semua mengaku saja bijak. Ada mata tapi buta, ada hati tak boleh merasa.

Sayang sungguh, hati lebih digunakan untuk menyimpan dendam, menyimpan yang busuk, padahalnya itu jugalah bekal mengadap Allah nanti....

Anonymous said...

Jangan salah langkah TUN!!!!!!

Anonymous said...

Kesiannnnnn.......Tun Det baru je keluar
UMNO semalam,kamu semua dah mula menggigil
ketakutan.
Kalau umno bawah Najib bagus, apa yang
korang takutkan....?????
Suruh Najib buat umrah setiap minggu.
Mesti orang kampong kagum.
Semua akan cakap - Alimnya Najib.
Jangan lupa, siarkan gambar Najib sedang
berdoa depan Kabah.
Atau duduk terkepit depan Hajaratul Ismail.
Terharulah hati puak-puak muslimah
dan muslimat PAS.

Anonymous said...

Tun m melayu mudah lupa...

akmy said...

Mahathir hanya mengesahkan lagi dia termasuk dalam perancangan yahudi, pembangkang dan pengkhianat lain…“Dia (Nat) pernah jadi Setiausaha Eksekutif kepada Pengerusi Foundation for the Future iaitu Anwar..“Selain membantu Tian Chua, dia menulis dalam Malaysiakini dan dipercayai masih berperanan dalam sebarang program “educating Malaysia for democracy” yang dibiayai oleh CIA,” ulas The Unspinners..For too long now, I think Anwar, PKR and Pakatan have become convinced that they can get away with murder, because they believe those of us who hunger for change simply have no other options…This story suggests that we are on the edge of a crisis; that forces linked to former PM Dr Mahathir are looking to dethrone PM Najib, and instigate an era of unprecedented racial and religious strife…
….…ini bukan setakat Mahathir kerana diketahuiui bahawa dibelakang semua ini bukan calang2 musuh..ianya melibatkan “dalam bab Dominionism and ChristianZionisme in Malaysia, Ian Buchanan mendedahkan statistik sebanyak 70% penganut Kristian di Malaysia adalah Evangelis. Gerakan Evangelis ini dipengaruhi agenda global imperialis barat dan Yahudi, faham mereka adalah Christian Zionism dan Dominionism. Walaupun tidak semua Evangelis di Malaysia berfahaman ekstremis begini, tetapi trend yg meningkat saban tahun membimbangkan”.. Dikalangan bangsa Cina di Malaysia telah timbul kesedaran supaya berhati2 dengan strategi dan dakyah golongan Evangelis ini kerana mereka menyuntik faham ekstremis, sekaligus merosakkan hubungan antara kaum yang sedia lama terbina serta merenggangkan institusi kekeluargaan bangsa Cina itu sendiri…!..(Helen Ang | Januari 22, 2014 at 3:26 pm)..”Org bukan Islam (Buddhist, Taoist, Hindu, Sikh, etc) tidak pernah mengusik undang2 yg memelihara agama Islam..yg mencabar KDN, saman kerajaan, yg mahu meminda undang2, pelbagai hinaan.. semuanya org Kristian, kerja evangelista...Orang Buddhist, Taoist, Hindu, Sikh tidak menjalankan kerja dakwah pun”… Pemimpin evangelista DAP lah yang bertanggungjawab menyisihkan masyarakat Cina daripada arus perdana menerusi Politik Benci mereka…

Anonymous said...

tak ada apa sebenarnya klu tun m kluar parti tpi sbb baru sehari dua memang panas la. lps ni sejuk semula sbb melayu mudah lupa.

Anonymous said...

ini mesti hantu ni...

Anonymous said...

Penyokongpun sewa dari DAP PKR PAN....

akmy said...

Memang Malaysia perlu diselamatkan dari ancaman pengkhianat…” AGENDA DAILY Bekas Eksekutif Kanan PetroSaudi International (PetroSaudi), Xavier Andre Justo mengaku telah diperdaya dan tidak mengetahui maklumat yang diubahsuai mahu digunakan untuk menjatuhkan Perdana Menteri… Boleh kata hampir semua orang dah tau , yang menaja portal berita fitnah Malaysiakini , gerakan Bersih , pelbagai NGO2 songsang di Malaysia ni adalah antaranya proksi-proksi dajal misalnya George Soros melalui pertubuhan-pertubuhan seperti Open Society Foundation, Asia Foundation, The National Endowment for Democracy (NED) dan macam2 segala foundation… Sarawak Report adalah antara portal berita yang turut mendapat sumbangan dari George Soros, dari situ kita boleh tahu Rewcastle Brown dan al-juburi dalam team yang sama . Malangnya bila al-juburi sudah kena sumbat dalam penjara , Tun Mahathir pulak pi tag team dengan Clare Rewcastle Brown. Banyak artikel-artikel berkaitan menunjukkan hubungan antara Clare Brown dan al-juburi . Terkini, pendedahan yang dibuat oleh blog Open Source Investigation (OSI) menunjukkan seolah-olah Clare adalah penasihat media kepada Anwar.
.” Shen Yee Aun (SYA) bekas Setiausaha Pemuda Sosialis DAP Klang mendedahkan jika Anwar Ibrahim, BERSIH, SUARAM dan Malaysiakini ditaja oleh National Endowment for Democracy (NED), maka DAP pula ditaja oleh Socialist International.. kaitan atau rantaian belakang tabir puak pembangkang ini ialah organisasi pro-demokrasi di Amerika Syarikat dengan tali barutnya di Malaysia..segalanya ada dalam media alternatif dan bukanlah lagi satu rahsia..malah satu buku setebal 131 halaman telah dihasilkan oleh organisasi AS itu sejak 2009..rupanya sudah habis seluruh pelusuk negara mereka redah untuk mengajar rakyat bagaimana hendak menolak BN… AIDCNews – 15/08/12 – Seorang pembaca meminta kami menyiarkan semula tulisan ‘Angela’ berkenaan lingkaran Anwar Ibrahim dengan Jesuit, Freemason dan New World Order (NWO) yg pernah disiarkan di sini..“Nanti orang keliru dengan mengatakan Anwar hanya terlibat dengan Freemason (zionis), sedangkan Anwar juga terlibat dgn Jesuit (Kumpulan Jesus). Kombinasi kedua organisasi rahsia dihampiri Anwar untuk mencari pengaruh demi mencapai cita-citanya” katanya...Jesuit Oath : “Anda telah diajar menanam benih kecemburuan dan kebencian antara komuniti2, wilayah2, negara2, dan menghasut mereka utk pertumpahan darah” Ini bukan hanya berkenaan Yahudi-Freemason Illuminati NewWorld Order. Tetapi, ini berkaitan Jesuit-Yahudi-Freemason Illuminati New World Order.. sebahagian besar rakyat Malaysia besar tidak mempunyai pengetahuan tentang Jesuits..jadi rupanya ada agenda yang sangat besar dan bahaya dibelakang agenda menjatuhkan kerajaan yang sah..

Anonymous said...

tak gigil eih.....aku dulu pun sokong mamak madey ni selama 22thn. kuku besi..kronisme. sebab sayang umno. aku terus sokong. kini terasa macamm duri dah tercabut dari badan. ahhhh...lega.....
aku harap najib terus membantu rakyat.

juragan 69 said...

Bhai 10.39...untungnya najib dpt ahli mcm lu...wlupun presiden penyangak tkpa asalkn 'aku' ttp ahli umno..aku pun ahli umno ttp tkkn terima presiden penyangak...hmmm

juragan 69 said...

Bhai..Adakh langkah lu dh betul..hmm

 
Blogger Templates