Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 10, 2016

PAKATUN MAHU NAJIB DAN DYMM SULTAN JOHOR BERPEGANG TANGAN MACAM BANGLA MELINTAS JALAN UNTUK BUKTI TIDAK ADA MASALAH NAJIB DI JOHOR!!!



Nak tergelak pun ada...

DYMM Sultan Johor enggan bersalam dengan Najib sebaliknya menyuruh orang lain bersalam dengan Najib... kononnya, hina sangatlah Najib di Johor dan Bangsa Johor termasuklah sultannya telah memperlekehkan Najib ke negeri itu walaupun Najib membawa pelaburan baru yang bernilai besar untuk Johor.

Media-media sosial seperti Facebook digunakan untuk menyebarkan berita tersebut. Digabungkan dengan klip video dan gambar still, ramai yang terpengaruh dan termakan dengan tohmahan berkenaan. 

Cuma yang tidak disebut ialah, ia adalah taktik picisan, murahan dan jalanan untuk memperlekeh-lekehkan Najib hanya kerana Timbalan Presiden UMNO dari Johor sedang bermasalah dengan UMNO dan Najib. 


Sebabnya, Najib berada di dalam Range Rover yang dipandu sendiri oleh DYMM Sultan Johor dari Istana ke majlis di Forest City di mana Najib mengumumkan pelaburan baru untuk Johor.

Takkanlah Najib dan DYMM Sultan Johor hendak berpegangan tangan setiap masa macam Bangla berkawan melintas jalan semata-mata untuk menunjukkan dan memuaskan hati kelompok Pakatun yang Najib-DYMM Sultan Johor memang tidak ada masalah?

Politik tu politiklah juga... tapi janganlah berlawak sangat.... bukan kelakar lagi dah, sebaliknya dah jadi menyampah!


1 comment:

Anonymous said...

Agaknya kalau Kak Wan tak berpeluk dengan LKS macam Pas sudah tidak lagi berpelukan dengan Pas mereka ini akan berkata PkR dan Dap ada masalah? Memang lawak! Woi masuk raja lawak lar lagi baguis.

 
Blogger Templates