Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 19, 2016

SYED SADDIQ KATA, SELEPAS DIKATAKAN KAKI CLUBBING, KINI DIFITNAH SEBAGAI PELAKON PORNO PULAK!!!



Apa sebenarnya masalah budak nih?

Agak aneh kerana sebagai pemain dan pelayar tegar Internet, tidak pula penulis terjumpa di mana-mana kenyataan atau cerita tentang Syed Saddiq, orang kuat Challenger, yang sebelum ini mengeluarkan kenyataan, membela Lim Guan Eng dalam pembelian rumah banglo dan kemudian meminta bukti dihantar oleh Shabudin Yahaya berbanding ketetapan yang telah mereka buat bahawa fitnah ke atas Najib adalah benar walaupun bukti yang dilampirkan hanyalah sekadar teori dan cakap-cakap, dikaitkan dengan video atau pelakon lucah.

Kenyataan yang dibuat oleh Syed Saddiq menerusi portal hiburan terkenal OHBULAN seakan-akan cuba menarik perhatian untuk dirinya, sekaligus menarik simpati dan dengan itu, akan menolak semua hujah yang menentang Syed Saddiq.

Atau sebenarnya klip video tersebut benar-benar wujud dan kebimbangan ia akan ditemui dan kemudian disebarkan, membuatkan Syed Saddiq terpaksa melakukan pre-empt terlebih dahulu bagi mengelakkan kerosakan peribadinya yang lebih besar? Ini adalah kerana cerita tentang klip video lucah Syed Saddiq langsung tidak diperkatakan dan disentuh dalam trend Facebook mahupun media sosial yang lain?

Cybertrooper UMNO mana yang dimaksudkan oleh Syed Saddiq atau dia sengaja menamakan cybertrooper UMNO untuk menarik perhatian sepertimana yang dilakukan oleh Rafizi Ramli, Guan Eng, Teresa Kok, Tony Pua dan sebagainya?


Syed Saddiq yang diwakili oleh Challenger, dalam satu kenyataan terbaru, begitu membela Lim Guan Eng dan menyalah Shabudin Yahaya kerana menuduh Lim Guan Eng melakukan rasuah. Lebih menarik lagi ialah apabila Challenger mengarahkan Shabudin Yahaya menunjukkan bukti salahlaku dan rasuah Lim Guan Eng. Gagal bererti Shabudin telah melakukan fitnah ke atas Lim Guan Eng.

Azmi Arshad, netizen yang terkenal kerana mencabar Syed Saddiq, Pendebat Asia Terbaik tiga kali berturut-turut untuk berdebat tentang 1MDB dan RM2.6 bilion yang disalak oleh budak itu, dan telah dipersetujui tetapi kemudian Syed Saddiq melarikan diri dan enggan berdebat, memberikan ulasan yang amat menarik di thread Facebooknya.

Asia’s top debater has proven himself to be an empty vessel, a liar, a hypocrite and a coward. He now has two postings to respond to: the original debate thread and my response to his shoot-in-the-dark diversion. It’s obvious he is the hit-and-run-and-hide type. He is living up to the description I gave him: budak hingusan whose brains is still developing but talks cock with style. Even worse than Rafizi. It’s good that people keep mocking him for his cowardice after accepting the challenge. Otherwise he should just tell me on both threads that he does not wish to continue the debate, with or without giving reasons. Keep the pressure on him to respond either way because we don't want the youth being influenced by such a dishonest and pathetic character. Sorry, I’m not in the mood of mincing my words.

13 comments:

Anonymous said...

The faggot is a pornstar? Better get a reality check, Syed Saddiq, asshole extraordinaire.

Anonymous said...

kah kah kah

pornstar hindustan gay ke?

Anonymous said...

budak meroyan cari glamour kot....

Anonymous said...

saddiq...do shut up!
u dah kantoi....pelajar uia ...seorang islam gambar clubbing bersepah.
u find fault with others but u forgot Allah Maha Besar dan Berkuasa.
He shamed u depan seluruh rakyat Malaysia and exposed the hyprocrite that u really are.
Najib dont need to bother about you....u brought this all ot urself...haha

Anonymous said...

bila ada anak melayu yg bijak ko hina,ko ngan puak ko mmg suka melayu bodoh mcm mat maslan,keruak,azalina tomboy,nazri ego,hishamudin,ku nan dan ramai lagi.tun M dan yg bijak2 ko pijak hanya kerana upahan.mmg bangang la korang ni!HOI!yg nak dicantas bukan UMNO la bodoh!NAJIB dan pembodek2 dia jer paham tak?!!!!!dulu aku support bloger2 BN ni,tapi sekarang.... :(

Anonymous said...

Budak setan

Unknown said...

Apalah nak jadi dengan cai UMNO ni.
Dengan budak pun cari gadoh.
Dah tahu dia budak, apasal buat cerita tak senonoh
pasal dia. Tunjukkanlah vido tu, dia nak bagi 2.6 bilion....KIHKIHKIH

Anonymous said...

Jangan layan sgt budak perasaan pandai ni. Hohoho....bg ko bukti pun bkn bleh buat hape?!

Dulu kecik2 cita2 dia mahu jd hakim, oleh kerana bodoh x layak so dia nk la jd hakim ala2 mat jenin. Kasihanilah budak yg kurang kasih syg ni.....kahkahkah

kecik2 xnk mampos dh besar menyusahkn org......(d. Ahmad nisfu)

Anonymous said...

Dia ni tiap2 bulan dapat gaji dari DAP. Kalau tak percaya suruh dia buktikan tidak. Mana ada free Arab ni. Ada duit, situlah kibatnya.

Anonymous said...

Dia ni tiap2 bulan dapat gaji dari DAP. Kalau tak percaya suruh dia buktikan tidak. Mana ada free Arab ni. Ada duit, situlah kibatnya.

Unknown said...

Budak ni takda apa-apa, korang yang naikkan rating dia,
lepas tu tuduh dia attention seeker.
Dia menulis dalam twitter dia, hak dialah.
Apasal korang masuk twitter dia, lepas tu buat pulak
artikel pasal dia dalam blog ni.
Siapa sebenarnya yang BODOH......????
Cer korang just ignor dia, takda menjadi kudis pun.
Unless memang korang takut kat dia sebab
dia glamer, cute and young.
Suka hati dialah nak sokong siapa.
Yang korang sakit hati tu, apasal....????

Anonymous said...

Sibuk nak cari salah orang, rupa2nya sendiri bergelumang dengan najis. Tapi beginikah hasil produk UIAM? X sangka. Pentadbiran UIAM ada something wrong, malu satu dunia beb! Islam konon tapi perangai jelek, cantik hanya pada nama sahaja.

Anonymous said...

Hari tu budak nie jugak dilambung gila oleh si Najib laki bini. Budak harapan dia untuk genius cam dia dalam menyonglap duit secara haram jadah. Dah budak nie sedar si Perdana Menteri ialah manusia dua alam yang pandai bermuka-muka lagi tamak harta dan kuasa dunia. Lansung jadi musuh, setiap saat budak nie diserang ganas oleh anak2 buah Mat Selam.

 
Blogger Templates